0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості американського підходу до організації виробництва (ID:126798)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 20
Рік виконання: 2016
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 1.Американська діловитість і вміння організовувати 5 2.Забезпечення компетентності персоналу, розвиненість індустрії вдосконалення менеджменту 9 3.Стратегія та управління виробництвом в американських фірмах 12 4.Порівняльний аналіз американської і японської стратегії управління 16 ВИСНОВОК 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 20
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У культурі розвинених капіталістичних країн поняття менеджмент дуже часто межує з поняттям бізнес. Бізнес – це діяльність, спрямована на отримання прибутку шляхом створення та реалізації певної продукції чи послуг. «Управління бізнесом» – це управління комерційними, господарськими організаціями. Поряд з цим практично як синонім застосовується термін «ділове адміністрування». Термін «менеджмент» можна застосувати до будь-яких типів організацій, але, якщо мова йде про державні органи будь-якого рівня, правильніше використовувати термін «державне управління». На сьогодні в світі діють три основні моделі побудови системи бізнес-освіти. Перша, традиційна, яку можна назвати німецькою, заснована на ідеї підготовки кваліфікованого керівника. У рамках цієї моделі виділяється, по-перше, вища професійна освіта, що дає базові знання і спеціальність (інженерну, економічну, юридичну або інженерно-економічну), яка має пряме відношення до технічної, економічної чи управлінської діяльності підприємств, по-друге, підвищення кваліфікації керівників, яке здійснюється вже в процесі практичної роботи, як правило, на короткостроковій основі. Останнє ставить своєю метою придбання слухачами спеціальних знань і умінь, які необхідні для конкретної роботи в області управління і господарської діяльності. Сюди ж примикає і професійна перепідготовка як більш грунтовна форма розвитку знань і умінь аж до отримання нової спеціальності в області бізнесу, менеджменту або підприємництва. Друга модель, американська, заснована на формуванні так званого професійного менеджера. Вона передбачає отримання вищої професійної освіти в галузі менеджменту на базі вже наявного диплома про загальну вищу освіту в обсязі бакалаврату з будь-якої спеціальності. Однак, як правило, в рамках американської моделі, перш ніж отримати вищу професійну освіту в області менеджменту, людина повинна накопичити деякий практичний досвід роботи, щоб зсередини зрозуміти, що таке бізнес і менеджмент в реальному житті. Лише після цього він вибирає «кар'єрний шлях» менеджера і знову повертається в систему вищої професійної освіти для придбання серйозних знань саме в галузі бізнесу та менеджменту, які стають для нього головною професією. У Європі найбільш близько до американської моделі в даний час стоїть британська система бізнес-освіти, хоча в ній значну частину складають програми навчання без відриву від виробництва. Німецька модель до недавнього часу домінувала в Австрії, Швейцарії та інших країнах Європи. Більшість західно-європейських країн, серед яких лідирують Італія, Франція, Іспанія і Нідерланди, дотримуються змішаної моделі, в якій поєднується традиційна європейська система вузівської підготовки німецького типу з американською. Шкіл, які перейшли до такої моделі, в Європі вже кілька сотень.
Інші роботи з даної категорії: