0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація і проведення маркетингових досліджень підприємством (ID:12806)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 68
Рік виконання: 2008
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи проведення маркетингових досліджень на підприємстві 1.1 Сутність маркетингових досліджень 1.2 Інформаційна база маркетингових досліджень 1.3 Методика маркетингових досліджень підприємства Розділ 2 Аналіз організаційних маркетингових досліджень на п-ві ЗАТ «Юрія» 2.1. Організаційно-фінансова характеристика підприємства 2.2 Стан проведення маркетингових досліджень на п-ві 2.3 Особливості збутової політики підприємства Розділ 3. Шляхи удосконалення стратегічного плану маркетингу ЗАТ «Юрія» Висновки Список використаної літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: