0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація діяльності підприємств готельного господарства за матеріалами ВАТ готелю «Дніпро» (ID:175858)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 43
Рік виконання: 2013
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи організації готельного господарства 1.1. Організація послуг у готельному господарстві 4 1.2. Організація додаткових послуг у готельному господарстві 14 РОЗДІЛ 2. Особливості надання додаткових послуг у готельному господарстві 2.1. Організаційна характеристика готелю «Дніпро» 19 2.2. Аналіз процесу надання готельних послуг в готелі «Дніпро» 20 РОЗДІЛ 3. Удосконалення надання додаткових послуг у готельному господарстві 3.1. Удосконалення організації та надання готельних послуг в готелі «Дніпро»………………………………………………………………………….29 3.2. Використання новітніх методик організації готельних послуг 32 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 3 Удосконалення надання додаткових послуг у готельному господарстві 3.1 Удосконалення організації та надання готельних послуг в готелі «Дніпро» В рамках організації готельного господарства важливим є постійне коректування видів та обсягів надаваних послуг відповідно до кон’юнктурних вимог готельного бізнесу та чинного законодавства. Законом України “Про туризм”, готелі зобов’язано проходити обов’язкову сертифікацію готельних послуг. Сертифікація повинна розглядатися як така, що є внутрішньою справою кожного готелю, тому, на нашу думку, вона повинна бути добровільною. Проведення сертифікації готельних послуг на підтвердження рівня послуг — це один з маркетингових заходів, який працює у напрямку підвищення конкурентноздатності готелю в очах потенційних клієнтів, але вдосконалення конкурентних позицій можна досягти і завдяки іншим засобам стимулювання, вдосконаленням пропозиції послуг. Крім того, проведення сертифікації пов’язане із значними фінансовими (3700-5400 грн.) та часовими (15-22 робочих днів) витратами, а компенсація витрат на сертифікацію за рахунок споживачів готельних послуг скорочує число клієнтів готелів [5, с. 241]. Впровадження 6 бланків суворої звітності та 7 бланків первинного обігу в документообігу готельних підприємств (згідно Наказу Державного комітету будівництва та Державного комітету туризму від 30.12.97 р. №63/53 “Про затвердження форм бланків суворої звітності та первинного обліку в готелях України” з наступними змінами і доповненнями та Наказу Держкомтуризму від 16.04.99 р. №17 “Про організацію виробництва бланків суворої звітності”) пов’язане з такими негативними моментами: • значною вартістю бланків зумовлює вилучення частини обігових коштів готелів на виготовлення бланків (ціна комплекту бланків 4,5-7 грн. на клієнта); • зменшенням обсягів надання готельних послуг за рахунок тих клієнтів, які не бажають розголошувати певну інформацію про себе; • це водночас створює можливості корупції (14-17% клієнтів забезпечуються готельними місцями без реєстрації); • ускладненням документообігу та системи обліку; • дублюванням інформації в бланках суворої звітності, що передбачає нераціональні затрати часу і ресурсів (аналогічними є форми №1-г та №2-г, однак перша призначена для заповнення громадянами України, а друга – іноземцями та особами без громадянства; • інформація у журнальних формах №5-г та №6-г дублює ту, що міститься в формах №1-г та №2-г); • як наслідок з вищевказаного, має місце скорочення надходжень до бюджету.
Інші роботи з даної категорії: