0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Поліпшення соціально-психологічного клімату + доповідь (ID:176861)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 83
Рік виконання: 2017
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ У ТРУДОВОМУ КОЛЕКТИВІ 1.1. Соціально-психологічний клімат: сутність, структура 1.2. Конфлікти у трудовому колективі: стадії, причини, наслідки 1.3. Механізми оптимізації соціально-психологічного клімату та управління конфліктами РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ У ТРУДОВОМУ КОЛЕКТИВІ ОРГАНІЗАЦІЇ 2.1. Загальна характеристика діяльності ТОВ «Авто-Мотів» 2.2. Аналіз соціально-психологічного клімату у колективі ТОВ «Авто-Мотів» 2.3. Оцінка впливу соціально-психологічного клімату на результаті діяльності підприємства ТОВ «Авто-Мотів» РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПОЛІПШЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ У ТРУДОВОМУ КОЛЕКТИВІ 3.1. Шляхи формування сприятливого соціально-психологічного клімату в організації 3.2. Рекомендації, пропозиції оптимізації мікроклімату та конфліктних ситуацій в колективі 3.3. Рекомендації для попередження та розв’язання виробничих конфліктних ситуацій ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Соціально-психологічний клімат: сутність, структура Трудовий колектив є особливою соціальною групою людей, для якої характерні наступні чинники: загальна мета, спільна праця, наявність органів самоврядування. Створення формальних груп забезпечує усталене функціонування всієї організаційної структури підприємства. Але в процесах ділової взаємодії люди стикаються не тільки як професіонали та виконавці тієї чи іншої функції, але і як цілісні особистості з усіма своїми індивідуальними характеристиками та особливостями. В результаті цього природним шляхом між співробітниками починають встановлюватися міжособистісні відносини, які виходять за межі, не збігаються з регламентаціями і посадами. Встановлення неформальних відносин призводить до стихійного виникнення малих психологічних груп [1, c. 102]. В психологію поняття «клімат» прийшло з метеорології і географії. Зараз це поняття характеризує невидиму, тонку, делікатну, психологічну сторону взаємостосунків між людьми. У вітчизняній соціальній психології вперше термін «психологічний клімат» використовував Н.С. Мансуров, який вивчав виробничі колективи [20, c. 15]. Одним з перших розкрив зміст соціально-психологічного клімату В.М. Шепель. На його думку, психологічний клімат – це емоційне забарвлення психологічних зв'язків членів колективу, що виникає на основі їх близькості, симпатії, збігу характерів, інтересів, схильностей. Він вважав, що клімат відносин між людьми складається з трьох кліматичних зон. Перша кліматична зона – соціальний клімат, який визначається тим, наскільки в даному колективі усвідомлені цілі і задачі суспільства, наскільки тут гарантовано дотримання всіх конституційних прав і обов'язків працівників як громадян [3, c. 124]. Друга кліматична зона – моральний клімат, який визначається тим, які моральні цінності в даному колективі є прийнятими. Третя кліматична зона – психологічний клімат, ті неофіційні відносини, які складаються між працівниками, що знаходяться в безпосередньому контакті один з одним. Психологічний клімат – це клімат, зона дії якого значно локальніше соціального і морального клімату [1, с. 9-11]. 1.3. Механізми оптимізації поліпшення сприятливого клімату та управління конфліктами Основні умови, необхідні для формування успішного трудового коллективу: 1. Організація спілкування: колективні відвідування місць відпочинку та культурно-масових установ (в межах первинного колективу), повноцінне використання обідньої перерви; 2. Організація потоку інформації: про підсумки виконання плану соціального розвитку колективу; про виробничі успіхи на своїх і сусідніх підрозділах колективу; про зміни в методах управління та структурні зміни в управлінні колективом; про всі інші зміни, що відбуваються в житті колективу; 3. Організація системи самоуправління: надання керівником деяких питань на розгляд колективу; громадський відділ кадрів: організація громадських доручень з урахуванням віку, статі, інтересів тощо. Участь у самоуправлінні, а також проведення вищезгаданих заходів зближує людей, допомогає виявити загальні інтереси, поліпшує стосунки і має позитивний вплив на рівень їх громадянської активності та соціально-психологічний клімат. Не зважаючи на велику кількість досліджень присвячених врегулюванню та оптимізації соціально-психологічного клімату в організаціях, їх можна класифікувати таким чином: 1) Психологічні вправи для вивчення самоаналізу; 2) Гра, спілкування; 3) Дискусія; 4) Невербальні контакти; 5) Зміна обстановки в приміщенні. Ці види регуляції поведінки людини широко застосовуються на практиці в інших розвинутих країнах і прямо або частково впливають на соціально-психологічний клімат малих груп. Спілкування, гра та дискусія, безумовно, являють собою найбільший інтерес, так як з їх до¬помогою можна прямо впливати на соціально-психологічний клімат трудового колективу. Подолання конфліктів, краще самопочуття особи в суспільстві залежить, на думку соціальних психологів, від усвідомлення особою своєї ролі, свого підсвідомого "Я". Психологічні вправи самоаналізу потребують активної участі одного індивіда, але вони досить часто проводяться в групах, де спосіб їх виконання стає предметом обговорення в групі або в парі. Інші форми впливу на соціально-психологічний клімат - гра, спілкування, різні дискусії і невербальні контакти - передбачають активну участь у них та спілкування між собою пари, декількох пар або усієї групи. Рольові ігри, що застосовуються як метод соціально-психологічної регуляції соціально-психологічного клімату в первинних колективах, нерозривно пов'язані з дискусією: а) Обговорення в малій групі; б) Велика група розділяється на малі, кожна з яких розробляє свою загальну думку. Проаналізуємо способи організації обговорень, висловлювання та вислуховування: - висловлюється тільки підтримка та схвалення співбесідника для полегшення подальшої комунікації та досягнення згоди; - висловлюється тільки негативне: висловіть усе, за що Ви ненавидите цю людину - вважається, що такий спосіб сприяє входженню взаємовідносин до більш сприятливої фази; - чергове висловлювання двома партнерами всього доброго та всього поганого, що вони думають про свого опонента, а також своїх передбачень щодо думки партнера. Досягнувши взаєморозуміння обговоренням, вони планують зміну своїх взаємовідносин у майбутньому; - обговорення позитивного й негативного в групі. У групі з кількох осіб кожний розповідає, що він сам робить добре, що погано; які види робіт приносять йому більше задоволення, які найменше тощо. Ці висловлювання обговорюються групою, потім кожний намічає собі цілі та завдання, що необхідно вирішити для поліпшення свого життя (кар'єри); - вислуховування партнера з повторенням його висловлювань. Висловлювання необхідно повторити так, щоб опонент погодився з інтерпретацією своїх слів.
Інші роботи з даної категорії: