0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вплив національної культури на ведення міжнародного бізнесу (ID:185676)

Тип роботи: стаття
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 4
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Мескон М.Х. Альберт М. Хедоури Ф. Основы менеджмента [Текст] / М.Х. Мескон. – 3-е изд.: Пер. с англ. – М.: ООО «И.Д. Вильямс» 2007. – 672с. 2. Макаренко М.В. Обгрунтування ефективних управлінських рішень на рівні підприємства [Текст]: Макаренко М.В. // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – N 12. – C.181-188 3. Яхно Т.П. Лапшина І.А. Міжнародний менеджмент [Текст]: навчальний посібник / Яхно Т.П. Лапшина І.А. – Львів: "Компакт-ЛВ" 2005. 4. Герасимова С.В. Методичне та кадрове забезпечення управління інвестиційною діяльністю акціонерних товариств [Текст]: Герасимова С.В. Актуальні проблеми економіки. - 2006. - N 12. - C.151-160 5. Кириченко О.А. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності [Текст]: навч. посіб. - 3-тє вид. / О.А. Кириченко перероб. і доп. - К.: Знання-Прес 2002. - 384с.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тези опубліковано в © Автори статей, 2015 © Наукова економічна організація «Перспектива», 2015 Бажаючи вийти на міжнародну арену бізнесу, що ми маємо врахувати в першу чергу? Як підготуватися перш ніж йти на переговори з іноземним представником? Культура. Саме вона є рушійною силою в міжнародних відносинах, адже помилково вважати, що всі ми однакові і що традиції не впливають на успішність ведення бізнесу. Міжнародні відносини – це справжня бойова арена усипана мінами. Ми можемо зустріти емоційних італійців, статечних німців, обачних американців і харизматичних японців. А представник вітчизняної компанії має бути вдалим сапером, адже інколи навіть регіональна культура різниться в одній і тій самій країні. Ми маємо бути готові до не пунктуальності латиноамериканських народів і не сприймати це як образу, не шукати зверхність у надмірному, на наш погляд, шведському і німецькому педантизмі та не брати за згоду ввічливість японців або дружнє ставлення американців під час ділової зустрічі.
Інші роботи з даної категорії: