0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління брендами як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємства (ID:188900)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 108
Рік виконання: 2017
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ БРЕНДАМИ ЯК ЧИННИКОМ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність і призначення бренда в умовах ринкової економіки 6 1.2. Особливості управління брендом підприємства 13 1.3. Вплив управління брендом на конкурентоспроможність підприємства. 18 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ ТЗОВ «Х» 24 2.1. Організаційно-економічна характеристика ТзОВ «Х» 24 2.2. Оцінка брендінгу в системі маркетингової діяльності підприємства ТзОВ «Х» 42 2.3. Оцінка ефективності управління брендом підприємства ТзОВ «Х» 57 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ ТЗОВ «Х» 66 3.1. Пропозиції щодо вдосконалення діяльності по управлінню брендом підприємства 66 3.2. Шляхи підвищення ефективності діяльності бренда підприємства 68 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 74 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 79 ДОДАТКИ 87
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: