0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток управлінської команди на підприємстві» (за матеріалами комунального підприємства “Госпкомобслуговування" (ID:212682)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 94
Рік виконання: 2016
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП …………………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. УПРАВЛІНСЬКІ КОМАНДИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 1.1 Система управління на сучасних підприємствах………………………………...8 1.2 Характеристика та типологія сучасних управлінських команд………………11 1.3 Класифікація факторів, що впливають на ефективність функціонування управлінських команд…………………………………………………………24 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМАНДИ НА КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «ГОСПКОМОБСЛУГОВУВАННЯ» 2.1 Характеристика управлінської команди комунального підприємства «Госпкомобслуговування»……………………………………………………...31 2.2 Аналіз ефективності функціонування управлінських команд на комунальному підприємстві «Госпкомобслуговування»………………………………………47 2.3 Обґрунтування необхідності розвитку на підприємстві управлінської команди………………………………………………………………………….55 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ СУЧАСНОЇ ФОРМИ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМАНДИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 3.1 Розробка заходів для розвитку управлінської команди на комунальному підприємстві «Госпкомобслуговування»………………………………………59 3.2 Рекомендації щодо підвищення ефективності функціонування управлінської команди на підприємстві ……………………………………………………….71 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ……………………………………………………...81 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………………..88 ДОДАТКИ……………………………………………………………………………..91
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. З кожним днем все більше зростає значущість людського фактора у виробництві і в бізнесі: знання, досвід, навички працівників стають головним джерелом ефективності та конкурентоспроможності підприємства. Сьогодні управління персоналом є одним із стратегічних напрямків розвитку підприємств, націлене на забезпечення всіх ділянок життєдіяльності підприємства висококваліфікованими і мотивованими працівниками, на створення творчого трудового колективу, здатного до змін, розвитку, оновлення. Поняття «персонал» означає весь особовий склад працівників (включаючи постійних і тимчасових), які перебувають з підприємством у відносинах, що регулюються договором про оренду. Крім того, персонал можна визначити як соціально-економічну категорію, що виражає соціальну спільність працівників певного підприємства [3, с. 75]. Сьогодні ефективне управління людьми має важливе значення для всіх підприємств, оскільки без людей не буде і самого підприємства, і відповідно жодне підприємство не зможе реалізувати свої цілей і вижити. Тому управління персоналом є одним з найважливіших аспектів теорії і практики управління. Управління персоналом підприємства або менеджмент персоналу - цілеспрямована діяльність керівного складу підприємства, фахівців підрозділів системи управління персоналом, включаючи розробку концепції і стратегій кадрової політики, принципів і методів управління персоналом. Коріння управління персоналом йдуть глибоко в історію людського суспільства. Ще перші представники людства, об'єднані в родові громади, щодня вирішували проблеми використання власних, дуже обмежених фізичних та інтелектуальних ресурсів, стикалися з питаннями поділу праці, трудової мотивації і дисципліни [13, с. 233]. Необхідно розуміти, що на сьогоднішній день, основними факторами конкурентоспроможності стали забезпеченість робочою силою, ступінь її мотивації, організаційні структури і форми роботи, що визначають ефективність використання персоналу. Ефективність бізнес-процесів та діяльності підприємства в цілому все більше стала визначатися за рівнем розвитку та особливостями функціонування управлінських команд. Це пов'язано з підвищенням швидкості змін зовнішнього середовища, в якому працюють підприємства, із зростанням ролі творчої та проактивної праці співробітників та команд, що істотно підвищилася, в самих підприємствах. Необхідність швидко реагувати на зовнішні зміни економічного та політичного середовища за умов підвищення складності управління, керівників щодо компетенцій управлінців спонукає формувати групи високоякісних спеціалістів для ефективного управління підприємством. Поряд з безумовно важливою роллю лідера у побудові та розвитку підприємства формування якісної управлінської команди стає першочерговим завдання кожного керівника, який мріє про успіх в конкурентній боротьбі, про постійні інновації, низькі витрати, високі стандарти корпоративного управління та контролю. Саме управлінська команда повинна бути здатною своєчасно приймати адекватні рішення та створювати усі необхідні умови (ресурсні, фінансові, кадрові, інформаційні тощо) для їх реалізації. При зростанні масштабу підприємства спостерігаються явища зростання інформаційних потоків, неефективності громіздкого бюрократичного управлінського апарату, ускладнення процесу ухвалення управлінських рішень, зміни ціннісних орієнтирів. Структури управління стають менш гнучкими та дієвими [10, с. 91]. Таким чином, створюються передумови для формування управлінських команд різного рівня та масштабу. Об’єктивні процеси, що відбуваються на підприємствах та аналізуються у сучасних теоріях менеджменту, зумовили появу явища управлінських команд та сформували певне бачення їх ефективності. Необхідно відмітити, що управлінська команда, як будь-яка інша група чи організація, має свій власний життєвий цикл та особливості функціонування. Задля підвищення ефективності управлінських команд необхідно вивчати та використовувати закономірності їх формування, функціонування та розвитку. На основі пізнання цих закономірностей формуються відповідні механізми, які мають забезпечити підвищення ефективності управлінських команд, їх розвиток та відповідність вимогам зовнішнього та внутрішнього середовища. Якщо раніше традиційно центральною фігурою в дослідженнях проблеми підвищення ефективності управлінської діяльності виступав керівник [13, с. 49], то на сучасному етапі значення набуває найближче оточення керівника, яке певною мірою визначає специфіку управлінських дій, стиль управління, характер комунікацій на підприємстві, ціннісні орієнтири і, як наслідок, ефективність діяльності підприємства в цілому. Всі вищезазначені позиції визначають актуальність обраної теми. У випускній роботі ми спробуємо дослідити та розробити рекомендації з розвитку управлінської команди на комунальному підприємстві «Госпкомобслуговування», яке здійснює свою діяльність у місті Києві та надає послуги, що користуються значним попитом у територіальної громади міста. Метою випускної роботи є теоретико-методологічне обґрунтування і розробка методичних рекомендацій щодо забезпечення управління процесом розвитку сучасної управлінської команди на підприємстві та підтримання даного процесу у майбутньому. Мета досліджена обумовлює виконання таких завдань:  сформулювати визначення поняття управлінська команда на підприємстві ;  дослідити типологію управлінських команд ;  визначити та класифікувати фактори, які вливають на ефективність функціонування управлінських команд;  охарактеризувати управлінську команду на комунальному підприємстві «Госпкомобслуговування»;  проаналізувати ефективність функціонування управлінської команди на досліджуваному комунальному підприємстві;  навести обґрунтування щодо необхідності розвитку управлінської команди на комунальному підприємстві «Госпкомобслуговування»;  розробити заходи для розвитку управлінської команди на П «Госпкомобслуговування»;  розробити програму підвищення ефективності функціонування управлінської команди на підприємстві;  розробити прогноз роботи підприємства після впровадження програми підвищення ефективності функціонування управлінської команди на підприємстві . Предметом дослідження є управлінська діяльність керівників на комунальному підприємстві «Госпкомобслуговування», а також заходи, які необхідно здійснити для підвищення ефективності діяльності управлінської команди на даному підприємстві. Об’єктом дослідження є комунальне підприємство «Госпкомобслуговування», для кого буде розроблено заходи щодо підвищення ефективності функціонування управлінської команди. Характеристика об’єкту дослідження. Комунальне підприємство «Госпкомобслуговування» засноване на власності територіальної громади міста Києва та підпорядковано Київській міській раді. Підприємство зареєстроване Шевченківською районною в місті Києві державною адміністрацією та діє на підставі Законів України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності», на підставі Господарського кодексу України, рішень Київської міської ради, розпоряджень Київської міської державної адміністрації та інших нормативно правових актів. У 2006 році у складі підприємства було засновано окремий структурний підрозділ – інформаційно-довідкову службу (0-51), яка згодом була перейменована на Службу допомоги Київського міського голови - киянам «Call-центр». Неофіційно серед населення, цю службу називають просто, - міський «Call-центр» (15-51). На відміну від самого підприємства, міський «Call-центру» (15-51) відомий майже кожному киянину, оскільки за статистикою майже кожен третій є його клієнтом, а кожен другий звертається постійно. Організаційна структура управління підприємством є лінійно-функціональною. Загальне керівництво і розробку загальної стратегії розвитку підприємства здійснює директор. Керівництво процесом роботи у відокремлених структурних підрозділах здійснюється безпосередньо керівниками цих підрозділів. У свою чергу керівник відокремленого структурного підрозділу - служби (15-51) має виключні повноваження, надані Київським міським головою, у напрямку забезпечення роботи свого структурного підрозділу, а саме: • підпорядковується у своїй роботі керівництву міста – Київському міському голові, Голові Київської міської державної адміністрації; • співпрацює з начальниками головних управлінь та управлінь Київської міської державної адміністрації, головами державних районних в місті Києві державних адміністрацій; • має право підпису розпорядчих документів та інші повноваження. Отже, саме діяльність підприємства та його відокремленого структурного підрозділу буде розглянуто у наступних розділах випускної роботи, а також будуть досліджені причини, що обумовлюють необхідність розвитку управлінської команди на підприємстві та визначено заходи, які необхідно здійснити для реалізації поставлених завдань. Теоретичною та методологічною основою випускної роботи є наукові концепції та теоретичні розробки вітчизняних та зарубіжних вчених в області управління та менеджменту. У процесі дослідження обробка матеріалів здійснювалась з використанням ПЕОМ. Структура роботи. Випускна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Повний обсяг роботи - 94 сторінки, у тому числі 3 таблиці, 9 рисунків, 1 додаток. Список використаних джерел налічує 31 найменування.
Інші роботи з даної категорії: