0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МОТИВУВАННЯ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ (ID:215781)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 48
Рік виконання: 2014
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП ………………………………………………………………… 4 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА................................................................. 6 1.1. Основні теорії мотивації персоналу............................... 6 1.2. Матеріальне та нематеріальне стимулювання персоналу.......................…………………….......................... 13 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ................................................................... 22 2.1. Загальна харатеристика діяльності ПП “Парком”.................................................................................. 22 2.2. Осовні мотиваційні підходи в ПП “Парком”................ 25 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МОТИВАЦІЇ НА ПП “Парком”.............................................................................. 30 3.1.Пропозиції щодо вдосконалення матеріальної мотивації на підприємстві...................................................... 30 3.2. Пропозиції щодо покращення нематеріальної мотивації на підприємстві...................................................... 33 ВИСНОВКИ ………………………………………………………………... 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………….. 43 ДОДАТКИ…………………………………………………………………….. 45
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Мотивація персоналу є основним засобом забезпечення оптимального використання ресурсів, мобілізації наявного кадрового потенціалу. Основна мета процесу мотивації - це здобуття максимальної віддачі від використання наявних трудових ресурсів, що дозволяє підвищити загальну результативність і прибутковість діяльності підприємства. Особливістю управління персоналом при переході до ринку є зростаюча роль особистості працівника. Відповідно, міняється співвідношення стимул-реакцій і потреб, на які може спертися система стимулювання. Для мотивації співробітників компанії сьогодні використовують як фінансові, так і нефінансові методи винагороди. Тим часом, певної картини про співвідношення окремих аспектів мотиваційної сфери співробітників сьогодні і найбільш ефективних методів управління ними ні теорія менеджменту, ні практика управління персоналом не дає. Проблема мотивації персоналу досить широко розглядається сьогодні в науковій та публіцистичній літературі. Базою для сучасних теорій мотивації є дослідження вчених Ф. Герцберга, В.Врума, А.Маслоу, Л. Портера, Д. Мак-Клелланда, Г. Мюррея, К. Мадсена, С. Picсa. М. Туган-Барановського, Дж. Адамса, Е. Лоулера, 3. Локка, Д. Мак Грегора, Е. Мейо, В. Оучі, Р. Скінера. Серед вітчизняних науковців дослідженням даного питання займались М.С.Дороніна, Д.П.Богиня, В.П.Сладкевич, А.М.Колот. Проте, спроби пристосувати класичні теорії мотивації до сучасності багато в чому не систематизовані, що утруднює практичне використання технологій і методів мотивації. Складність практичної організації системи мотивації персоналу визначається так само слабко вивченою особливостей мотивації працівників, зайнятих в окремих галузях економіки і видах виробництва. Метою даного дослідження є аналіз науково-методичних положень та обгрунтування практичних рекомендацій щодо підвищення сучасних методів мотивації персоналу підприємства в системі менеджменту. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти формування механізму мотивації персоналу підприємства. Об’єктом дослідження є процес та механізм формування системи мотивації персоналу підприємства. У вирішенні поставлених завдань застосовувалися загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: теоретичного узагальнення - для розкриття сутності і змісту поняття “мотивація”, “методи мотивації”; аналізу - для вивчення стану та ефективності мотиваційних впливів на підприємстві; метод зведення та групування, метод статичного аналізу та метод відображення наукових досліджень в графічній та табличній формах. Для написання курсової роботи використано інформаційну базу: законодавчі та нормативні акти України, праці вітчизняних та зарубіжних вчених, статистичні звіти підприємства. Структура роботи: Курсова робота містить вступ, три розділи, висновки, список використаних джерел, додатки. В курсовій роботі розглянуті теоретичні основи мотивації персоналу підприємства. Проведений аналіз системи мотивації персоналу конкретного підприємства. Надані пропозиції щодо шляхів покращення матеріальної та нематеріальної мотивації на підприємстві.
Інші роботи з даної категорії: