Креативний менеджмент (ID:221884)
Зміст
Варіант контрольної роботи 4
Зразок роботи
1. Сутність і риси інтелектуальної організації.
2. Творча група як джерело організаційної креативності.
3. Показники оцінки організаційної креативності.
4. На етапі планування реалізації застосовують такі креативні техніки (виберіть одну чи декілька відповідей):
1. Синектика
2. Сітка критеріїв
3. Метод 5W
4. Діаграма Ісікави
5. Сітка зважених критеріїв
5. Які з наведених функцій відносяться до операцій конвергентного мислення?
1. Мрії
2. Оперування словами
3. Синтез
4. Структурованість
5. Диференціація кольорів.
6. До складових креативності за моделлю Амабайл відносяться (виберіть одну чи декілька відповідей):
1. позитивність
2. робоче середовище
3. мотивація
4. конвергентне мислення
5. компетентність
6. особистість
7. Назвіть приклади інновацій, що виникли за механізмом подолання функціональної фіксованості.
8. За яким механізмом виникли наступні інновації:
1. Засновник компанії Nike Біл Боуверман, побачивши, як його дружина готує вафлі, зрозумів, що вафельна підошва кросівок може значно покращити зчеплення і виготовив перший зразок, заливши у вафельницю резину. _________________
2. Концепція інтелектуального капіталу замінила концепцію людського капіталу. ________________
3. Автомобіль-амфібія поєднує риси вантажівки і човна. ____________________
4. Компанія Walt Disney з успіхом застосувала концепцію каліфорнійського Діснейленда при створенні таких же парків у Флориді і Токіо. _____________
9. Директор ІТ-компанії вирішив зробити більш ефективною роботу творчих груп в організації. Які заходи ви б порадили йому застосувати? Відповідь обґрунтуйте.
Заходи, що можна запропонувати директору ІТ-компанії:
1. Проведення тренінгу або відкритої лекції про визначення ключових компетенцій організації на даний момент і компетенцій, необхідних для конкуренції завтра.
2. Навчати співробітників моделям мислення, наприклад, вчити менше узагальнювати, а більше спостерігати, вчити озвучувати те, про що мовчать в інших організаціях і так далі.
3. Введення звичаю навчання навичкам отримання і надання зворотного зв'язку. Це можна зробити на будь-якому тренінгу з комунікації;
10. Експліситні знання – це знання:
1. кодифіковані на матеріальних носіях
2. явні, ті що поділяються колегами і які можна вербалізувати і передати іншим при спілкуванні
3. ті, що набуваються в основному незалежно від свідомих спроб навчитися.
4. декларативні
11. Комбінація знання за циклом SECI - це (виберіть одну або декілька відповідей):
1. процес переведення вербалізованих знань в невербалізовані
2. процес переведення таситних знань в кодифіковані
3. процес трансформації експліситного знання через його додавання, комбінування і категорізацію
4. процес переведення когнітивних знань у практичні
5. процес переведення експліситних знань в імпліситні.
12. У випадку застосування методу «техніки фокальних об'єктів» пропонують взяти або вибрати зі словника випадковий об'єкт і виділити в ньому декілька властивостей або рис, якими потім наділяють досліджуваний об'єкт.
13. За Л. Едвіноссоном і М. Мелоуном складовими інтелектуального капіталу є (виберіть одну чи декілька правильних відповідей):
1. Людський, структурний і споживчий капітал
2. Людський, соціальний і структурний капітал
3. Людський, структурний і клієнтський капітал
4. Людський і структурний капітал
14. Запропонуйте щонайменше 10 заходів з управління знаннями в організації
15. Оцініть вартість інтелектуального капіталу компанії за даними таблиці:
№ п.п Показник Значення
1 Середній операційний дохід 45 млн. дол. США
2 Середня вартість матеріальних активів 21 млн. дол. США
3 Середньогалузева рентабельність матеріальних активів за аналогічний період 10%
4 Середня ставка податку 24%
5 Ставка дисконтування 22%
Інші роботи з даної категорії: