0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Креативний менеджмент (ID:221886)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 12
Рік виконання: 2017
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
варіант 2 15 завдань
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Назвіть основні причини, що зумовлюють потребу в креативності в організаціях. 2. В чому полягає сутність синергетичної і несинергетичної мотивації за Т. Амабайл. . 3. Складові системи креативного менеджменту. 4. На етапі генерування ідей застосовують такі креативні техніки (виберіть одну чи декілька відповідей): 1. Метод каталога 2. Метод 5W 3. Морфологічний аналіз 4. Діаграма Ісікави 5. Інноваційна гра 6. Аналіз зацікавленості 5. Які з наведених функцій відносяться до операцій дивергентного мислення? 1. Логіка 2. Мрії 3. Оперування числами 4. Структурованість 5. Почуття. 6. Відмітьте риси вертикального мислення за Е.Боно: 1. Зосереджено на пошуку рішень 2. Висновок випереджає доказ 3. Відбирає і оцінює явища, виходячи з їх відповідності нормі 4. Розумові ходи логічно не зв'язані 5. В ухваленні рішень орієнтовано на однозначність відповідей. 7. Впорядкуйте етапи творчого процесу в організації 1. Пошук і визначення можливостей 2. Генерування ідей 3. Оцінка 4. Планування реалізації. 8. Назвіть приклади інновацій, що виникли за механізмом селективного комбінування. 9. За яким механізмом виникла інновація у наступних прикладах? 1. Ідея веб-сайту Friends Reunited (прототип «Однокласників») виникла, коли його винахідниця хотіла знайти своїх шкільних друзів і з’ясувала, що це нелегко зробити. 2. Парадигма управління знаннями змінила парадигму стратегічного управління. 3. Щоб вийти на японський ринок, компанія IKEA вирішила доставляти меблі у розібраному вигляді у пласкій упаковці. 4. На маскувальних халатах першої Світової війни вперше були застосовані малюнки, запозичені з робіт художників-кубістів. 10. Директор рекламного агентства вирішив розробити систему заходів з розвитку організаційної креативності, спираючись на модель DIFI. Які заходи ви б порадили йому включити в цю систему? Відповідь обґрунтуйте. 11. К.Е. Свейбі виділяє в структурі інтелектуального капіталу такі складові (виберіть одну чи декілька відповідей): 1. Людський капітал, структурний капітал і споживчий капітал 2. Індивідуальну компетентність, структурний капітал і споживчий капітал 3. Індивідуальну компетентність, внутрішню і зовнішню структуру організації 4. Людський капітал і структурний капітал. 12. В моделі Скандія Навігатор оцінка інтелектуального капіталу виконується за такими областями (виберіть одну чи декілька відповідей): 1. Фінансова, клієнтська, процесна, структурна, компетентісна 2. Компетентісна, внутрішньо-організаційна, зовнішньо-організаційна, оновлення і розвитку, людський капітал 3. Фінансова, клієнтська, процесна, оновлення і розвитку, людський капітал 4. Фінансова, процесна,структурна, компетентісна, управлінська 13. Стратегія управління знаннями, що реалізує підхід «людина – людина» і спирається на обмін і передачу знань у процесі безпосереднього спілкування співробітників між собою називається 14. Запропонуйте щонайменше 10 заходів для перетворення організації на таку, що навчається і обґрунтуйте їх. 15. Розрахуйте інтелектуальний капітал компанії вартісним методом, якщо її ринкова вартість - 210 млрд. дол. США, вартість активів - 25 млрд. дол. США, вартість нематеріальних активів - 37 млрд. дол. США
Інші роботи з даної категорії: