0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Операційний менеджмент (ID:221974)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 6
Рік виконання: 2014
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
1. Основні етапи циклу закупки. 2. Залежний попит. 3. Практична частина Використайте рівняння для прогнозування попиту на продукцію підприємства в березні наступного року. Місяць Січень Лютий Березень Квітень Травень Червень Липень Серпень Вересень Жовтень Листопад Грудень Попит на продукцію 20 40 62 33 48 65 89 37 53 80 60 55 Визначити вартість зберігання надлишку продукції за березень. Місяць Січень Лютий Березень Квітень Травень Червень Виробнича програма 320 450 500 370 350 500 Кількість робочих днів 20 19 21 23 18 19 Трудомісткість одиниці продукції, нормо-годин - 8 Вартість найму та навчання одного робітника, грн. – 130 Витрати на звільнення одного робітника, грн. – 120 Місячні витрати на зберігання одиниці продукції, грн. – 15 Місячні втрати, обумовлені дефіцитом одиниці продукції, грн. – 75 Погодинна тарифна ставка (в основний робочий час), грн. - 11
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Основні етапи циклу закупки. Цикл закупки – послідовність етапів, яка починається з замовлення на закупку і закінчується повідомленням про отримання товару в задовільному стані. Основні етапи циклу закупки: 1) отримання внутрішнього замовлення. Відділ закупок отримує замовлення, який включає опис необхідного матеріалу, необхідну кількість і якість, дату доставки і кінцевого одержувача закупки; 2) вибір постачальника. Відділ закупок визначає постачальників, які можуть забезпечити постачання необхідних товарів. Якщо серед існуючих постачальників підприємства таких постачальників немає, то відділ закупок починає пошук нових; ............. 2. Залежний попит. Теорія менеджменту виділяє залежний і незалежний попит. Предмет має залежний попит, якщо його використання прямо пов'язане з планами виробництва інших виробів. Цей вид попиту існує, в основному, на матеріали та комплектуючі вироби, що використовуються при виробництві продукції. Залежний попит – це попит, що визначається потребою в елементі вищого рівня. Визначення необхідної кількості залежного попиту в спрощеному вигляді здійснюється простим множенням [2]. ............... Матриця попарних порівнянь критеріїв ∑ Скоригована матриця попарних порівнянь критеріїв Якість Ціна Обслуговування Ваговий коефіцієнт Матриця попарних порівнянь постачальників
Інші роботи з даної категорії: