0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Мотивація персоналу на підприємстві (ID:230647)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 40
Рік виконання: 2017
Вартість: 280
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Мотивація персоналу як соціально-економічна категорія 1.2. Особливості процесу мотивації праці керівників, службовців в організації 1.3. Методичні підходи до управління мотивацією персоналу підприємства РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА АНАЛІЗ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В ТОВ НВП „БІЛОЦЕРКІВМАЗ” 2.1. Оpгaнiзaцiйнo-eкoнoмiчна характеристика ТОВ НВП „БілоцерківМАЗ” 2.2. Аналіз трудових ресурсів ТОВ НВП „БілоцерківМАЗ” 2.3. Дослідження існуючої системи мотивації та стимулювання праці в ТОВ НВП „БілоцерківМАЗ” POЗДIЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ТРУДОВИХ РЕСУРСІВ У ТОВ НВП „БІЛОЦЕРКІВМАЗ” 3.1. Удосконалення системи мотивації праці працівників ТОВ НВП „БілоцерківМАЗ” 3.2. Розвиток кар’єри як фактор ефективної мотивації праці керівників, службовців ТОВ НВП „БілоцерківМАЗ” ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.3. Методичні підходи до управління мотивацією персоналу підприємства Мотивація праці у сучасний період переходу України до ринкової економіки є одним із найважливіших чинників, вміле використання якого може сприяти розв'язанню всього комплексу соціально-економічних проблем. Методи мотивації персоналу можуть бути найрізноманітнішими, зазвичай вони залежать від системи стимулювання на підприємстві, загальної системи управління та особливостей діяльності самого підприємства. Залежно від орієнтації на вплив на ті чи інші потреби, методи мотиваційного управління поділяються на зображені у додатку В. У деяких наукових джерелах зустрічається класифікація методів мотивації за результативністю діяльності (додаток Д) [7]. Проте у конкретного підприємства може не бути стандартного пакету стимулів. Стимулювання у такому разі має бути адресним, орієнтованим на конкретного працівника. Найбільш ефективні методи стимулювання можна класифікувати конкретно через ставлення до працівника (додаток Б) [6, с. 20]. Розглядаючи сучасні методи мотивації, слід зазначити, що останнім часом поряд з такими поширеними стандартними методами мотивації, як заробітна плата, премії, подяки, постають інноваційні, так би мовити – нестандартні методи мотивації. Саме останні є надзвичайно актуальними для сучасних вітчизняних підприємств в умовах обмежених фінансових ресурсів. На підтвердження тенденції розширення застосування нестандартних методів мотивації у світовому просторі, варто розглянути їх класифікацію та приклади застосування відповідних заходів у провідних міжнародник компаніях (додаток Е) [19; 23].
Інші роботи з даної категорії: