СУЧАСНИЙ СТАН ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ ДАЛЕКОГО СПОЛУЧЕННЯ ЗАЛІЗНИЧНИМ ТРАНСПОРТОМ УКРАЇНИ (ID:253703)
Зміст
Постановка проблеми
Аналіз досліджень та публікацій
Мета
Основна частина
Висновки
Зразок роботи
Постановка проблеми. В останні роки в Україні істотно скоротилися поїздки населення на дальні відстані, і за 20 років пасажирообіг скоротився майже на 30%. За останні десять років частка залізничного транспорту на ринку пасажирських перевезень скоротилась майже на 13%. Якщо такі тенденції збережуться, то вже через два-три роки Укрзалізниця на ринку пасажирських перевезень буде займати менше 30%, поступившись своїми позиціями автомобільному транспорту та авіації.
Перед залізницею дуже гостро стає питання збереження своїх позицій на ринку пасажирських перевезень далекого сполучення та завоювання нових його сегментів. Для повернення своїх позицій та залучення нових пасажирів необхідно підвищувати якість обслуговування пасажирів на вокзалах, станціях і в поїздах, забезпечувати високій рівень комфорту та збільшувати номенклатуру послуг.
Аналіз досліджень та публікацій. Дослідженню теоретичних основ та практичних питань організації пасажирських перевезень присвячено роботи таких науковців як Бакалінський О.В. [1], Бараш Ю.С. [2], Гудкова В.П. [3], Вертель В.В. [4], Познякова О.В. [5], Константінов Д.В. [6] та ін. Проте реалії сьогодення, процеси реформування системи управління галуззю вимагають постійного пошуку не тільки сучасного інструментарію управління пасажирськими перевезеннями, а й формування засад їх розвитку в умовах кризового стану економіки.
Метою статті є дослідження теоретичних аспектів та розробка практичних рекомендацій щодо пасажирських перевезень далекого сполучення залізничним транспортом України в умовах фінансової кризи та військово-політичної нестабільності.
Виклад основного матеріалу. Особливе місце в роботі транспорту займають пасажирські перевезення. Це обумовлюється їх високим соціально-економічним значенням в житті суспільства та виконання однієї з гарантій держави – свободи пересування [1]. При цьому система пасажирських перевезень не позбавлена недоліків, а саме для неї характерні: отримання доходів, недостатніх для покриття навіть поточних експлуатаційних витрат, не говорячи про потребу в інвестиційних ресурсах; недостатньо ефективна система організації пасажирських перевезень; застарілий рухомий склад (фізичний знос пасажирського рухомого складу становить: для тепловозів – 95,1%, електровозів – 91,6%, вагонів – 86%.); значна кількість пільгових категорій громадян та ін. [3].
Потреби населення в перевезеннях пов’язані як з трудовою діяльністю (поїздки до місць роботи та відрядження), так й з культурно-побутовою необхідністю (поїздки на відпочинок, туризм, екскурсії). На стан пасажирських перевезень далекого сполучення залізничним
Інші роботи з даної категорії: