Зміст
Вступ
1. Теоретичні аспекти кадрового менеджменту підприємства
1.1. Характеристика основних положень змісту кадрового менеджменту
1.2. Розробка кадрової політики
1.3. Основні етапи планування персоналу
1.4. Оптимізація чисельності персоналу підприємства
1.5. Висновки
2. Практичні засади кадрового менеджменту на підприємстві громадського харчування
2.1. Організаційно-економічна характеристика ресторану готельного комплексу “Дніпро”
2.2. Аналіз діяльності управлінського персоналу ресторану “Дніпро”
2.3. Характеристика основних напрямів в кадровій роботі підприємства
2.4. Особливості стимулювання робітників підприємства, як елемент управління персоналом
2.5. Висновки
3. Шляхи вдосконалення кадрового менеджменту на підприємстві громадського харчування
3.1. Роль команди як етап вдосконалення кадрової політики
3.2. Удосконалення способів добору персонала та типові помилки
3.3. Удосконалення кадрової роботи на підприємстві
Загальні висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Становлення ринкових відносин в Україні вже сьогодні поставило цілий ряд нових задач, вирішення яких неможливе на базі підходів та методів, які були традиційними в епоху адміністративно-командної системи за часів існування СРСР. Особливе значення набули сьогодні питання перебудови кадрової роботи, системи управління, та переосмислення ролі персоналу у діяльності підприємства, зокрема підприємств громадського харчування.
Досвід діяльності багатьох зарубіжних компаній демонструє, що однією з найважливіших складових ефективної діяльності фірми є високий рівень уваги до працівників. Враховуючи важливе значення організаційної культури на життєдіяльність підприємства, кадрові та управлінські органи повинні першочергову увагу приділяти саме удосконаленню кадрової роботи.
Бажаним є застосування підприємством політики з максимальним врахуванням інтересів та потреб кожного працівника для максимально продуктивного виконання задач, що покладені на нього.
Підприємству необхідно всіляко розвивати систему мотивації для кожного працівника, яка б включала в себе матеріальне та нематеріальне стимулювання. Система мотивації повинна бути комплексною, диференційованою, гнучкою та оперативною.
Підприємству потрібно якнайбільше уваги приділяти підвищенню кваліфікації працівників, що призведе до підвищення якості продукції, що виробляється на цьому підприємстві.
Досвід іноземних підприємств показує, що вкладання грошей у підготовку молодих кадрів є однією з найвигідніших інвестицій. Підприємству потрібно розвивати систему підготовки молоді в навчальних закладах.
Отже, ресторан “Дніпро” як і будь-яке інше підприємство, повинне використовувати всі наявні інструменти функціонування в ринкових умовах для свого розвитку і для розвитку економіки України в цілому.
Перелік графічного матеріалу
Таблиця 1.1 Методи комплексної системи відбору персоналу
Таблиця 1.2 Порівняльний аналіз джерел наймання персоналу
Рис. 2.1. Організаційна структура готельного комплексу «Дніпро».
Таблиця 2.1 Економічні показники діяльності підприємства ресторанного комплексу «Дніпро»
Таблиця 2.2 Динаміка змін об’єму реалізації послуг за 2002-2004 роки.
Рис. 2.2 Динаміка об’єму реалізації послуг за 2002-2004 роки
Таблиця 2.3 Розрахунок показників фінансової стійкості ресторану “Дніпро”
за 2002-2004рр.
Таблиця 2.4 Розрахунок показників платоспроможності ресторану “Дніпро”
за 2002-2004рр.
Таблиця 2.5 Розрахунок показників ділової активності підприємства – ресторану “Дніпро” за 2002-2004рр.
Таблиця 2.6 Розрахунок показників рентабельності підприємства – ресторану “Дніпро” за 2002-2004рр.
Таблиця 2.7 Система стимулювання в ресторані «Дніпро»
Рис. 3.1 Фактори, що впливають на ефективність роботи команди.
Рис 3.2 Залежність результативності від професійної якості працівників.
Рис. 3.3 Ступінь відповідності вимог компанії і характеристик шукача