0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оцінка конкурентоспроможності підприємства (ID:26877)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 56
Рік виконання: 2000
Вартість: 15
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоритичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства 1.1. Поняття та види конкурентоспроможності 1.2. Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність персоналу, підприємства, продукції 1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми 1.4. Маркетингова діяльність в системі управління конкурентоспроможністю Розділ 2. Дослідження рівня конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст" 2.1. Характеристика об’єкту дослідження 2.2. Оцінка технічних та організаційно-економічних показників конкурентоспроможності підприємства 2.3. Аналіз конкурентоспроможності основної продукції 2.4. Оцінка ринків збуту основної продукції Розділ 3. Концепція заходів по підвищенню конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст" для роботи в умовах ринкової економіки 3.1. Вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства 3.2. Впровадження організаційної структури управління ВАТ "ЕМЗ"Металіст" орієнтоване на розв’язання стратегічних проблем 3.3. Реорганізація маркетингової служби підприемства Додаток Висновок Література Конкурентоспроможність, - як соціально-економічна категорія - це спроможність, вміння досягати законним шляхом найвищих економічних та соціальних переваг. Поняття конкурентоспроможності (КС) інтерпритується і аналізується в залежності від розглядаємого економічіного об`єкту. У багатогранній практичній діяльності по досягненню конкурентоспроможності акценти повинні бути розставлені слідуючим чином: 1) КС персоналу; 2) КС підприємства; 3) КС продукції (одержана як похідна перших двох ). Зрозуміло, що вся робота повинна проводитися паралельно, енергійно, відповідними службами, але пріоритет повинен належати персоналу. В багатогранній роботі по досягненню КС важливе місце належить показникам, які повинні характеризувати та давати змогу оцінювати КС того чи іншого об`єкту. Як показало проведене дослідження, нараховується близько 10 різноманітних параметрів, які повинні знаходитися в полі зору керівництва підприємства, як найважливіші об`єкти управління, Разом з тим, задаючись параметрами КС для того або іншого об`єкту, необхідно постійно турбуватися про створення належних умов, які забеспечують досягнення потрібних параметрів КС. Умови (обставини, від яких будь-що залежить) виступають, таким чином, другою основоположною складовою категорією КС. Вони охоплюють широкий спектр технічних, технологічних, організаційних, економічних, соціальних, кадрових, правових, ідеологічних відносин, які складаються в процесі функціонування господарського механізму підприємства. Створення всіх необхідних умов для досягнення КС об`єктів - первинна турбота керівництва і всього персоналу підприємства. З проведеного фінансово-економічного та технічного аналізу маємо, що підприємство (об’єкт аналізу) в цілому конкурентоспроможне. Детальна оцінка і аналіз сучасного стану ВАТ”ЕМЗ”Металіст” дозволив визначити його сильні та слабкі сторони та виявити можливості та потенційні загрози для його діяльності. Сильні сторони: Висока якість продукції; наявність унікального обладнання; зростаюча питомість ринку; висока кваліфікація персоналу; налагоджені взаємовигідні зв’язки із споживачами; виконання замовлень “під ключ”; великий досвід роботи на ринку. Слабкі сторони: Недостатньо повні дослідження внутрішнього та зовнішнього ринку; нестача висококваліфікованих спеціалістів у відділі маркетингу; відсутність налагодженої системи збору маркетингової інформації; слабка іноваційна політика. Можливості: Розширити номенклатуру товарів;збільшення обсягів продажу продукції; вихід на нові регіональні ринки; пошук нових ринкових ніш (споживачів). Загрози: Ймовірність скорочення попиту внаслідок зменшення об’ємів будівництва житла;ймовірність покращення конкурентами своїх маркетингових програм; економічна нестабільність в Україні. Але успіх нашого, та інших підприємств буде залежити від Державної політики.Основним завданням Держави має бути створення токого економічного, політичного та правового середовища, інституційної інфраструктури, які б стримували перспективні конкурентоспроможні товари. В першу чергу це стосується визначення та проведенням реформ господарської діяльності в умовах переходу до нової моделі розвитку економіки, створення ефективної еспортно-імпортної стратегії, політики таможні, валютно- фінансові, та інших, які б враховували національні інтереси та інтереси виробників. Перелік графічного матеріалу Рис.1.1. Показники конкурентоспроможності Таблиця 2.1.Динаміка обсягів виробництва продукції ВАТ “ЕМЗ “Металіст“ за 1996-1998 роки Рисунок 2.2. Вартість основних засобів ВАТ “ЕМЗ “Металіст“ Таблиця 2.2. Вартість основних засобів ВАТ “ЕМЗ “Металіст“ у 1997-1998 роках Таблиця 2.3. Вікова структура основних груп обладнання Таблиця 2.4. Обсяги реалізації,чистий прибуток та обсяг власних та прирівняних до них коштів за 1996-98 роки. Таблиця 2.5.Основні показники фінансового стану ЗАТ “ЕМЗ “Металіст” Рисунок 2.5. Динаміка показника абсолютної ліквідності протягом 1997-98 років. Рисунок 2.6 Динаміка коефіцієнту покриття протягом 1996-98 років. Таблиця 2.6. Динаміка загальної кількості та складу персоналу Таблиця 2.7.Якісна характеристика кадрового складу заводу Таблиця 2.8. Визначення рівня конкурентоспроможності фірми Рисунок 3.1. Матриця можливостей по товарах та ринку. Рис 3.2.Організаційна структура управління стратегічного госп. підрозділу. Рисунок 3.3. Основні сили і дійові особи сучасної маркетингової системи. Рисунок 3.4. Функціональна модель побудови відділу маркетингу. Рисунок 3.5 Товарна модель побудови відділу маркетингу. Рисунок 3.6. Модель організації маркетенгу, орієнтована на споживачів (ринки). Рисунок 3.7. Матрична модель побудови маркетингової орг. структури.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: