0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оцінка конкурентоспроможності підприємства (ID:26978)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 56
Рік виконання: 2007
Вартість: 30
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1 теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства 1.1 Сутність та значення конкурентоспроможності підприємства в ринковій економіці 1.2 Методи оцінки конкурентоспроможності підприємства 1.3 Сучасні підходи до управління конкурентоспроможністю підприємства Розділ 2 практичні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства на прикладі тов „тимпан” 2.1 Техніко-економічна характеристика підприємства 2.2 Оцінка конкурентного середовища підприємств-виробників меблів в Черкаському регіоні 2.3 Загальна оцінка конкурентоспроможності підприємства Розділ 3 шляхи удосконалення конкурентоспроможності тов „тимпан” Висновки Список використаної літератури За результатами теоретичного дослідження конкурентоспроможності підприємства, можна зробити висновок, що у загальному розумінні конкурентоспроможність це певна перевага по відношенню до конкурента. Узагальнюючи велику кількість існуючих в наукових джерелах визначень сутності конкурентоспроможності, в роботі зазначено, що конкурентоспроможність - це характеристика продукції чи підприємства, яка грунтується на аналізі аспектів виробничо-господарської діяльності і дозволяє визначати його порівнювальні переваги в конкурентній боротьбі та знаходити спосіб досягнення переваг перед конкурентами. Об’єктом дослідження конкурентоспроможності підприємства в курсовій роботі є ТОВ “Тимпан”, яке займається виготовленням товарів народного споживання: корпусних та м`яких меблів, меблів по замовленню населенню, іншої продукції та їх відвантаженням споживачам, складуванням і транспортуванням продукції власного і невласного виробництва, науково-дослідними розробками в галузі покращення якості виробленої продукції, зниження витрат на виробництво, організацією власної торгової мережі, оптовою та роздрібною торгівлею, приймає участь у проведенні виставок, аукціонів, підготовці та оформленні рекламної продукції. За результатами оцінки конкурентоспроможності ТОВ “Тимпан” встановлено, що підприємство існує на ринку виробників меблів вже п’ять років та витримує конкуренцію. Останнім часом поширюється асортимент, значно покращилась якість продукції, приділяється увага дизайну меблів з урахуванням сучасних тенденцій. Основним конкурентом ТОВ “Тимпан” у Черкаській області є ВАТ “Черкаський ДОК”, Смілянський меблевий комбінат, комерційна фірма “Флора-меблі”. За результатами бальної оцінки конкурентного середовища визначено, що ТОВ “Тимпан” займає третю позицію на Черкаському регіональному ринку меблів. Таким чином, для ТОВ «Тимпан» попереду посилення конкурентної боротьби на меблевому ринку. Не маючи можливості конкурувати з виробниками світового рівня, ТОВ “Тимпан” обрало два основних напрями, які дозволяють досить успішно вести конкурентну боротьбу на рівні середніх підприємств: достатньо висока якість продукції та оперативні строки виготовлення замовлень (іноді сьогодні на сьогодні). Недоліками в роботі ТОВ «Тимпан» є: збільшення обсягів реалізації за рахунок підвищення собівартості готової продукції; наявність значних "заморожених" грошових коштів у вигляді дебіторської заборгованості, великих запасів сировини, матеріалів, готової продукції на складах, що негативно впливає на тривалість виробничо-комерційного циклу; відсутність банківського кредиту як одного із додаткових джерел формування фінансових ресурсів; зростання фонду оплати праці, яке зумовлює збільшення валових витрат та підвищення цін на готову продукцію. Для підвищення ефективності діяльності ТОВ «Тимпан» запропоновано впровадити наступні зміни у системі управління: - доведення до менеджерів вищого рівня конкретних змін у діях та поведінці; - удосконалення системи планування виробничої діяльності; - удосконалення технології у межах виявлених резервів. Також ефективним способом урахування маркетингових факторів є сукупне планування, яке передбачає перетворення річних та квартальних планів у детальні виробничі плани, що визначають обсяг продукції та використання трудових ресурсів для середньострокового періоду (від 6 до 18 місяців). Завдання сукупного планування полягає у мінімізації витрат на необхідні ресурси для задоволення попиту на продукцію у плановому періоді. Особливістю сукупного планування виробництва є те, що у виробництві для вирівнювання випуску продукції здійснюється управління запасами. Перелік графічного матеріала Таблиця 1.1 Класифікація методів оцінки конкурентного потенціалу підприємства Рис.1.1 Методика розрахунку конкурентоспроможності підприємства Рис. 1.2 Стратегічне управління конкурентоспроможністю фірми Рис. 2.1 Організаційна структура управління ТОВ “Тимпан” Таблиця 2.1 Показники діяльності ТОВ “Тимпан” Таблиця 2.2 Показники фінансової стійкості ТОВ “Тимпан”, 2004-2006 рр. Рис. 2.2 Сегментування меблевих виробників Черкаського ринку за обсягом продажів в 2006 році Таблиця 2.3 Рейтинги підприємств на ринку меблів м. Черкаси Таблиця 2.4 Інтегральний показник підприємств на ринку меблів у м.Черкаси Таблиця 2.5 Оцінка конкурентного потенціалу ТОВ «Тимпан» за 2004-2006 рр. (т.грн.) Таблиця 2.6 Аналіз та оцінка конкурентного потенціалу ВАТ «Черкаський ДОК» за 2004-2006 рр. (тис. грн.) Таблиця 2.7 Аналіз та оцінка конкурентного ТОВ «Люкс М» за 2004-2006 рр. (тис. грн.) Таблиця 2.8 Узагальнена оцінка перспектив зростання конкурентного потенціалу підприємств на 2006 р. Таблиця 2.9 Найважливіші чинники зовнішнього середовища, що впливають на діяльність ТОВ «Тимпан» Таблиця 2.10 Вплив чинників мікросередовища на діяльність товариства Таблиця 3.1 Попит за останні 12 місяців та тверді замовлення на 5- та 6-й місяці на виріб А Таблиця 3.2 Розрахунок сум статистичних рядів по виробу А та складовому елементу С Таблиця 3.3 Розрахунок прогнозованого попиту Таблиця 3.4 Планові нормативи по виробу А Рис. 3.1 Прогноз попиту на виріб А Таблиця 3.5 Показники для сукупного планування Таблиця 3.6 Показники виробничої програми Таблиця 3.7 Розрахунок витрат за першим варіантом сукупного виробничого плану: обсяг виробництва відслідковує незалежний попит варіацією чисельності робітників Таблиця 3.8 Розрахунок витрат за другим варіантом сукупного виробничого плану: фіксована планова чисельність робітників (28), варіація запасами готової продукції Таблиця 3.9 Розрахунок витрат за третім варіантом сукупного плану: фіксована мінімально необхідна чисельність робітників (21) та субпідряд Таблиця 3.10 Розрахунок витрат за четвертим варіантом сукупного плану: фіксована середня чисельність робітників (27) та застосування понаднормового робочого часу Таблиця 3.11 Порівняння варіантів планів Таблиця 3.12 Основний план виробництва (за першим варіантом )
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: