0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Підвищення конкурентоспроможності підприємства (ID:275018)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 124
Рік виконання: 2017
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ДОСЛІДЖЕННЯ ПИТАНЬ ЩОДО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Теоретичні основи конкурентоспроможності підприємства 1.2. Характеристика питань дослідження конкурентоспроможності підприємства ВИСНОВКИ РОЗДІЛУ 1 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ТА АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ЄННІ ФУДЗ» 2.1. Характеристика ПАТ «Єнні Фудз» та аналіз показників його господарської діяльності 2.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища функціонування ПАТ «Єнні Фудз». 2.3. Оцінка стану конкурентоспроможності ПАТ «Єнні Фудз» ВИСНОВКИ РОЗДІЛУ 2 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПАТ «ЄННІ ФУДЗ» 3.1. Принципові підходи щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства 3.2. Рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства ПАТ «Єнні Фудз» ВИСНОВКИ РОЗДІЛУ 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Вирішальним фактором комерційного успіху в ринковій економіці є конкурентоспроможність. Це багатоаспектне поняття, що означає відповідність вироблених компанією товарів і послуг умовам ринку, конкретним вимогам споживачів не тільки по своїм якісним, технічним, економічним, естетичним характеристиках, але і по комерційним і інших умов його реалізації. Конкурентоспроможність харчового підприємства заснована на реалізації компанією маркетингової діяльності. Ступінь використання сучасних методів і принципів управління, що базуються на маркетинговій концепції, є одним з факторів, що безпосередньо визначають конкурентну позицію компанії ринку. У ході вивчення наукової літератури з досліджуваної проблеми було виявлено, що існує безліч методик оцінки конкурентоспроможності діяльності підприємства, що дозволило виявити рекомендовані напрямки її проведення: оцінка конкурентоспроможності продукції, ефективності маркетингової діяльності та конкурентоспроможності підприємства в цілому на прикладі ПАТ «Єнні Фудз». Мета дипломної роботи – проведення аналізу конкурентоспроможності організації на прикладі ПАТ «Єнні Фудз» та вироблення рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності даної організації. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: вивчити теоретичні та методичні питання оцінки та підвищення конкурентоспроможності; розробити модель конкурентоспроможності харчового підприємства на прикладі ПАТ «Єнні Фудз» і визначити внутрішні резерви її підвищення; запропонувати практичний механізм підвищення конкурентоспроможності ПАТ «Єнні Фудз». Об'єктом дослідження є харчове підприємство ПАТ «Єнні Фудз». Предметом дослідження – механізми та методи оцінки та підвищення конкурентоспроможності організації. Методологічною базою дослідження послужили праці вітчизняних і зарубіжних економістів, матеріали наукових конференцій, статті у наукових збірниках та періодичній пресі з досліджуваної проблеми. Для обробки та аналізу інформації використані методи системного аналізу, економічного моделювання, методи оцінок. Об'єкт, предмет, мета і завдання дослідження визначили наступну структуру дипломної роботи бакалавра. У вступі показано актуальність проблеми, формулюється мета і завдання дослідження, показується практична значимість роботи. У першому розділі визначено сутність конкурентоспроможності підприємства та резервів його ефективного розвитку, дана класифікація чинників конкурентоспроможності та проведено аналіз методів оцінки конкурентоспроможності компанії та аналітичний огляд методичних основ формування стратегії конкурентної боротьби підприємства. У другому розділі проведено аналіз фінансового стану та конкурентоспроможності ПАТ «Єнні Фудз». У третьому розділі визначено основні напрями підвищення конкурентоспроможності ПАТ «Єнні Фудз» Інформаційною базою дослідження є законодавчі та нормативні документи з питань функціонування підприємств поштового зв’язку , зокрема, закони України, нормативні акти Кабінету Міністрів України, офіційні статистичні матеріали, звітно-статистичні, а також монографії та статті вітчизняних і зарубіжних авторів.
Інші роботи з даної категорії: