0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Менеджмент (ID:28379)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 2
Рік виконання: 2011
Вартість: 10
Купити цю роботу
Зміст
Підприємство виготовляє продукцію із коротким життєвим циклом. Побудувати матричну структуру управління підприємством з метою розробки чотирьох проектів, залучаючи для цього працівників відповідних підрозділів, якщо: Кількість функціональних служб на підприємстві – 6 (проектно-конструкторське бюро, фінансовий відділ, відділ маркетингу, відділ кадрів, виробничий відділ, відділ матеріально-технічного забезпечення); Розробка другого і третього проектів передбачає освоєння випуску нової продукції; Розробка першого проекту передбачає освоєння нового ринку збуту для продукції підприємства; Розробка четвертого проекту передбачає інтенсифікацію маркетингових зусиль для підвищення частки освоєного ринку збуту для старої продукції підприємства, яка знаходиться на стадії стабілізації Мережа туристичних агенцій «Тріо Тур» спеціалізується на дитячому та сімейному туризмі. Її директор Величко П.Л. має 10-річний досвід роботи у сфері туризму Завдяки менеджерським здібностям директора, «Тріо Тур» із невеличкої компанії, в якій працювало лише 4 людини, у 2007 році перетворилося на мережу туристичних агенцій із загальною чисельністю персоналу 100 працівників (відділення фірми у м.Києві) Компанія пропонує клієнтам найрізноманітніший відпочинок: Крим, узбережжя Азовського моря, Трускавець (Україна), Туреччина, Хорватія, Болгарія, Італія, Єгипет За чотири роки функціонування на ринку України у агентства зявилися постійні клієнти. Вони були задоволені рівнем сервісу компанії, зручністю доставки квитків, якістю турів. Проте, частина клієнтів зацікавилася пропозиціями новостворених фірм-конкурентів. Справа була в тому, що нові туристичні агенції пропонували значні знижки, зокрема застосовувалась накопичувальна система знижок, хоча рівень обслуговування залишав бажати кращого. Але люди орієнтувались на вартість турів Знижки «Тріо - тур» були значно меншими у порівнянні із конкурентами, але репутація агенції була бездоганною. Директор Величко П.Л. зібрав співробітників головного офісу для того, щоб обговорити ситуацію. Підлеглі, цілком покладаючись на досвід свого керівника у цій сфері, висловили свої думки.Жоден із співробітників «Тріо-Тур» не хотів втрачати клієнтів фірми.Тим більше, ситуація дозволяла варіювати вартістю турів Як результат, було прийнято рішення розробити власну систему накопичення знижок для постійних клієнтів та інші маркетингові програми Завдання Яких підходів вимагають управлінські рішення? Управлінські рішення, які мають бути прийняті передбачають формування такої цінової політики, яка б дозволила не втрачати клієнтів і залучати нових Рішення директора мережі туристичних агенцій «Тріо-Тур» було раціональним чи інтуїтивним? Відповідь обґрунтуйте Охарактеризуйте управлінське рішення директора за іншими класифікаційними ознаками: за сферою охоплення, за рівнем прийняття, за характером розв’язуваних задач, за способом прийняття, за терміном дії наслідків, за регламентацією
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: