0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Шпаргалка до екзамену з менеджменту (ID:291825)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 206
Рік виконання: 2018
Вартість: 60
Купити цю роботу
Зміст
1. Поняття та сутність менеджменту. Мета, задачі менеджменту. 2. Життєвий цикл організації та його стадії. 3. А. Файоль. Принципи менеджменту. 4. Організація як об’єкт управління. Види організацій. 5. Системна концепція управління “7С” Томаса Пітерса і Роберта Уотермана. 6. Принципи наукового управління за Ф. Тейлором. 7. Конфлікти у сучасному менеджменті: моделі та концепції. 8. Адміністративна школа управління. 9. Види управлінського контролю. 10. Загальні принципи менеджменту. 11. Наукова школа управління. 12. Характеристика японської моделі менеджменту. 13. Характеристика американської моделі менеджменту. 14. Соціальна філософія менеджменту Мері Фоллет. 15. Школа людських стосунків (розвитку поведінських наук). 16. Сучасні підходи до управління. 17. Організація як відкрита система. Принципи системного підходу до організації управління. 18. Внутрішнє середовище організації. 19. Змістовні теорії мотивації. 20. Зовнішнє середовища організації. 21. Місія, цілі та культура організації. 22. Технократизм і формалізм організаційної управлінської структури. 23. Хотторнські експерименти Є.Мейо. 24. Волюнтаризм та анархія в менеджменті . 25. Особливості концепції “любові і страху” Амітая Етціоні. 26. Методологія планування. Організаційні рівні планування. 27. Загальна характеристика та класифікація функцій менеджменту. 28. Поняття керівництва і лідерства в менеджменті: подібність і відмінності. 29. Поняття та процес контролю. 30. Типи організаційних структур управління. 31. Неформальні комунікації в організації. 32. Види планування та їх взаємозв’язок. 33. Складові процесу стратегічного планування. 34. Методи моніторингу зовнішнього середовища організації та оцінка економічної ефективності моніторингу. 35. Контроль як загальна функція менеджменту. 36. Процесійні теорії мотивації. 37. Умови ефективного та наслідки неефективного контролю. 38. Етапи процесу прийняття управлінських рішень. 39. Формальне і неформальне лідерство. 40. Поняття контролінгу. Основні функції та елементи контролінгу. 41. Стратегічне планування у менеджменті. Мета та загальна характеристика. 42. Комунікаційний процес. 43. Форми комунікацій в організаціях. 44. Основні види та форми спілкування менеджерів. Зони спілкування. 45. Управлінські рішення та вимоги до них. 46. Методи менеджменту. 47. Типи моделей: фізична, аналогова, математична. 48. Класифікація управлінських рішень. 49. Класифікація інформації. Носії інформації. 50. Оперативне планування, мета, завдання і методи. 51. Методи прийняття раціональних і стратегічних управлінських рішень. 52. Поняття балансу влади. Класифікація форм влади. 53. Конфлікти у сучасному менеджменті: моделі та концепції. 54. Тактичне планування, основні завдання і прийоми. 55. Поняття кар’єри та сфери її реалізації. 56. Основні підходи до вивчення сутності лідерства. 57. Основні моделі застосування в менеджменті: теорія ігор, теорія черг, модель управління запасами, моделі лінійного програмування, імітаційні моделі, економічний аналіз. 58. Методи вирішення конфліктів. 59. Стратегічне планування у менеджменті. Мета та загальна характеристика. 60. Технократизм і формалізм організаційної управлінської структури. 61. Форми комунікацій в організаціях. 62. Принципи формування організаційних структур управління. 63. Оперативне планування: мета, завдання і методи. 64. Моделі прийняття управлінських рішень. 65. Стратегічне планування у менеджменті. Мета та загальна характеристика. 66. Перешкоди на шляху планування. 67. Методи прийняття управлінських рішень. 68. Система комунікацій як основний інструмент сучасного менеджера. 69. Процес формування стратегічного плану. 70. Тактичне планування, основні завдання і прийоми. 71. Сутність та значення інформації. 72. Розробка та ухвалення управлінських рішень у ситуаціях визначеності, ризику і невизначеності. 73. Моделювання як складова наукового підходу до прийняття рішень. 74. Інструменти контролю у менеджменті. 75. Феномен влади у менеджменті.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
74. Інструменти контролю у менеджменті. Існують різні підходи до класифікації засобів управлінського контролю. Всю сукупність інструментів контролю поділяють на такі групи: 1) інструменти фінансового контролю; 2) інструменти операційного контролю; 3) інструменти контролю поведінки робітників в організації. Фінансовий контроль. Складовими фінансового контролю як цілісної системи виступають: - фінансовий аналіз; - бюджетування; - аудит. Фінансовий аналіз також можна розглядати як складну підсистему. Основними інструментами фінансового аналізу є: - аналіз фінансової звітності організації (баланс; звіт про прибутки та збитки; звіт про рух готівки) - аналіз фінансових коефіцієнтів; (Для інтерпретації результатів діяльності організації використовують декілька фінансових коефіцієнтів, до найважливішиз з-поміж яких відносять коефіцієнти ліквідності; платоспроможності; рентабельності). - аналіз беззбитковості (щоб з’ясувати, якими мають бути обсяги продажу продукції організації, щоб досягти прибутковості) Бюджетування. В процесі планування керівництво розподіляє фінансові ресурси організації поміж окремими її підрозділами. З точки зору контролю менеджмент цікавить, оскільки ефективно ці ресурси використовуються в підрозділах. Бюджетами визначаються як планові, так і фактичні показники витрат (грошові кошти, активи, сировина і ресурси, заробітна плата) структурних одиниць організації. Аудит – це незалежна формальна верифікація фінансових звітів і операційних видів діяльності організації. Аудит має засвідчити, що інформація по контролю діяльності організації надає вірне (дійсне) уявлення про фактичний стан справ. Виділяють зовнішній і внутрішній аудит. Інструменти операційного контролю. На практиці широко використовують такі інструменти операційного контролю: - графік Г.Гантта (це інструмент розробки графіків виробничих процесів і контролю за їх виконанням) - сітьові графіки (система специфічних методів планування та управління процесами розробки проектів шляхом застосування сітьових графіків) - метод оцінки та перегляду планів (PERT) (проекти розглядаються як мережі окремих подій та робіт, причому робота в таких сітях являє собою будь-який елемент проекту, на виконання якого необхідний час, і який може затримати початок виконання наступних робіт.) - метод критичного шляху (CPM) (на основі виробничого графіку дозволяє встановити критичну послідовність операцій, що обмежують швидкість здійснення будь-якого процесу) - методи управління запасами (створенні певного буфера між послідовними поставками матеріалів задля виключення необхідності безперервних поставок)   75. Феномен влади у менеджменті. Влада (англ. Authority) — це можливість менеджера (або групи менеджерів) розпоряджатися ресурсами, впливати на дії і поведінку людей, за допомогою певних засобів — волі, авторитету, права, насильства (батьківського, державного, економічного і ін.). Можна вести мову про пряму владу, що спрямовується на те, щоб вирішувати (підвищення, заохочення і т. п.) і зворотну владу, яка направлена на те, щоб стримувати (влада заборони). У більш широкому розумінні, влада — це форма соціальних відносин, яка проявляється у здатності впливати на характер і напрямок діяльності людей за допомогою економічних, ідеологічних і організаційно-правових механізмів, а також використання авторитету традицій, звичаїв, обрядів і ін. Влада ґрунтується на відносинах субординації, тобто багаторівневого підпорядкування, ієрархії. Субординація встановлюється відповідно до діючої структури управління. Немаловажливим є також врахування особистих якостей і рівень фахової підготовки керівників та спеціалістів. Для реалізації владних відносин потрібен певний рівень бюрократизації системи управління, тобто необхідні правила і норми, що закріплюються у різних організаційно-правових актах, включаючи статути, положення, стандарти, інструкції тощо. В ієрархії більший або менший рівень влади залежить від рівня посади - чим вища посада, тим більшою владою наділяється керівник.
Інші роботи з даної категорії: