0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка стратегії інтернаціоналізації при виході підприємства на зовнішній ринок (ID:33803)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 81
Рік виконання: 2012
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ 1.1. Аналіз змістовного навантаження стратегії інтернаціоналізації підприємства 1.2. Систематизація підходів до вибору зарубіжних ринків в межах стратегії інтернаціоналізації підприємств 1.3. Роль та місце стратегії міжнародного маркетингу в межах стратегії інтернаціоналізації підприємств РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ЕКОНОМІЧНИХ ПЕРЕДУМОВ ВПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ НА ТОВ «КЕРАМІЯ» 2.1. Загальна характеристика діяльності ТОВ «Керамія» 2.2. Аналіз фінансового стану ТОВ «Керамія» 2.3. Аналіз організації зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Керамія» та її результативності РОЗДІЛ 3 ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ПРИ ВИХОДІ НА ЗАРУБІЖНИЙ РИНОК 3.1. Зниження собівартості продукції ТОВ «Керамія» як фактор підвищення конкурентоспроможності на міжнародному ринку 3.2. Впровадження активного маркетингу як інструменту підвищення ефективності стратегії інтернаціоналізації 3.3. Застосування валютних застережень, як контрактного методу хеджування валютних ризиків при здійсненні ЗЕД на ТОВ «Керамія» ВИСНОВКИ ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: