Основні положення старої та нової парадигми управління (ID:528832)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП
ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ СТАРОЇ ТА НОВОЇ ПАРАДИГМИ УПРАВЛІННЯ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Зразок роботи
ВСТУП
Діяльність підприємства визначається стратегією, що реалізується через організацію внутрішніх бізнес-процесів та створення відповідної парадигми управління. Формування системної і комплексної парадигми управління є першочерговим завданням, виконання якого надасть можливість ефективного і якісного управління за всіма напрямами діяльності підприємства. Сучасна парадигма управління має бути спрямована, з одного боку, на управління бізнесом, а з іншого – на вирішення соціальних завдань. У результаті при всьому розмаїтті концепцій управління стає необхідним врахування комплексу економічних, технологічних, соціально-культурних, політико-правових аспектів, які б забезпечували стабільний розвиток підприємства.
ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ СТАРОЇ ТА НОВОЇ ПАРАДИГМИ УПРАВЛІННЯ
Парадигма (від грецької – paradeigma) – приклад, зразок, у сучасному використанні можна вважати оригінальним способом виявлення концептуально представлених ідей, спрямованих на розвиток [1].
Управлінська парадигма - це система поглядів на управління , яка виходить із грунтовних ідей і наукових результатів провідних вчених і сприйнята дослідниками і практиками управлінцями.
Для досягнення визначених підприємством цілей необхідно використовувати відповідні методи та принципи управління. Важливим моментом у цьому контексті є усвідомлення потреби щодо формування підприємством сучасної парадигми управління. Необхідно формувати індивідуальну парадигму управління з включенням до її складу фінансового контролінгу, яка б відповідала цілям, завданням та місії під¬приємства з урахуванням особливостей його діяльності та стадії життєвого циклу. Основні положення старої та нової парадигми менеджменту див. в табл. 1.
Діяльність українських підприємств знаходиться під значним впливом зовнішнього середовища, яке постійно змінюється і потребує адаптації наявної стратегії управління. Формування ефективної стратегії неможливо без дієздатної команди професіоналів, які мають у своєму арсеналі відповідні знання та досвід. У результаті ми маємо розвиток як теорії, так і практики системи управління, спрямованої на гуманізацію та соціально-економічну орієнтацію. Сучасна парадигма управління не є чимось постійним і незмінним, навпаки, ми спостерігаємо постійний рух щодо її вдосконалення та трансформування відповідно до змін у практиці управління [3].
ВИСНОВКИ
Глобальний і крутий поворот в історії розвитку країни від соціалістичного до економіки ринково-підприємницького типу викликав необхідність розробки нової парадигми управління. Нова парадигма спонукає до перегляду принципів управління, оскільки старі припиняють працювати.
Сучасний менеджмент характеризується: зміною змісту планування; всебічним дослідженням чинників успішної управлінської діяльності; орієнтацією управління залежно від результатів; розвинутою теорією і практикою маркетингу; розробкою технологій; застосуванням економіко-математичних методів і досягнень інформатики в управлінні; розвиненістю обчислювальних мереж і засобів комунікацій; активною участю персоналу в управлінні.
Інші роботи з даної категорії: