Корпоративне управління компанії HUAWEI (ID:534500)
Зміст
Зміст
Вступ
1. Історія компанії
2. Корпоративне управління компанії
3. Сильні та слабкі сторони корпорації
Висновок
Список використаної літератури
Зразок роботи
1. Історія компанії
Компанія Huawei є приватною компанією, акціями якої володіють співробітники. Компанія заснована 1987 року в місті Шеньчжень колишнім офіцером, заступником голови інженерного корпусу китайської Народно-визвольної армії Рен Женфей. Її статутний капітал становив лише 20 000 юанів.
Назва компанії Huawei складається з двох частин «Hua» та «Wei», які можна перекласти як «велику дію» або «китайське досягнення». За даними деяких джерел, назву придумав сам Рен і вона ніщо інше, як просто гарне поєднання звуків.
Метою створення компанії стала розробка китайських телекомунікаційних технологій для того, щоб витіснити з Китаю імпортні компанії, частка яких складала 100%. У 80-ті роки така мета стояла у всього китайського уряду. Згодом Huawei розширила коло діяльності, доповнивши його виробництвом споживчої електроніки, а також наданням сервісних та консалтингових послуг.
2. Корпоративне управління компанії
Компанія існує лише для обслуговування своїх клієнтів. Як зазначає компанія: «Метою вирощування нашого врожаю та підвищення родючості нашої землі є краще обслуговування наших клієнтів. Залишатися орієнтованим на клієнта та створювати цінність для клієнтів» є загальними цінностями компанії. Надання повноважень необхідне для сприяння та реалізації спільних цінностей компанії. Однак без ефективного контролю неконтрольовані повноваження в кінцевому підсумку завадять таким загальним цінностям. Компанія має добре розвинену внутрішню структуру управління, за якою всі органи управління мають чіткі та цілеспрямовані повноваження та відповідальність, але діють у режимі стримувань і противаг. Таким чином створюється замкнутий цикл влади і досягається раціональна і циклічна спадкоємність повноважень.
Доля компанії не може бути пов’язана з окремою особою, і органи управління компанії повинні дотримуватися моделі колективного керівництва. Ця модель колективного лідерства створена на основі спільних цінностей, цілеспрямованої відповідальності, демократичної централізованої влади, стримувань і противаг і зростання шляхом саморефлексії.
Залишаючись клієнтоорієнтованими й натхненно самовідданими, компанія підтримує довгострокове зростання завдяки постійному вдосконаленню структури корпоративного управління, організацій, процесів та систем оцінки.
Структура управління компанії, зображено на рис. 1.
3. Сильні та слабкі сторони корпорації
Huawei як і будь-яка інша міжнародна компанія, має ряд сильних та слабких сторін. Варто виділити основні моменти з цього приводу.
Сильні сторони
1. Великий портфель продуктів
Одна з головних сильних сторін бренду – великий продуктовий портфель. Компанія Huawei демонструє найшвидші темпи зростання у виробництві широкого асортименту смартфонів. Huawei входить до трійки лідерів серед брендів смартфонів і двох лідерів на міжнародному ринку смартфонів. З кожним роком кількість постачання смартфонів збільшується.
Оскільки бренд продає смартфони з кожним роком все вище, це відбивається у його вищому прибутку. Крім смартфонів, компанія виробляє різні інші продукти, такі як мобільні та фіксовані широкосмугові мережі, планшетні комп'ютери, мультимедійні технології, електронні ключі, ОС Harmony та Smart TV.
Всі продукти та послуги призначені як для підприємств, так і для індивідуальних користувачів. Весь бізнес Huawei поділено на три сегменти. Це корпоративний бізнес, споживач та перевізник.
2. Інновації у технологіях
Ще один сильний бік бренду – інновації у технологіях. З моменту свого заснування компанія приділяє велику увагу дослідженням та інноваціям. Щорічно бренд вкладає значні кошти в дослідження та розробки.
Інші роботи з даної категорії: