0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Соціальна корпоративна відповідальність бізнесу (ID:55120)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 4
Рік виконання: 2013
Вартість: 15
Купити цю роботу
Зміст
1.У якому з варіантів наведено приклад базового рівня соціальної відповідальності бізнесу? 1) у Київській області проводився конкурс соціальних та культурних проектів ТОВ "Ергентурбо". Конкурс соціальних і культурних проектів організовано ТОВ "Ергентурбо" і некомерційною благодійною організацією "Благодійний фонд "Ергентурбо"з метою підтримки ініціатив громадських організацій і населення у вирішенні актуальних соціальних проблем; 2) організація «Успіх» безкоштовно передала хокейному клубу автобуси. За це рішенням керівництва на светрах хокеїстів клубу було розміщено фірмовий логотип даної організації; 3) ПАТ "Нойзидлер Сиктивкар" укладає з співробітниками угоди про пайову участь у будівництві житлових будинків. Компанія повністю покриває витрати на підготовчі роботи. Зведення житлового будинку відбувається за рахунок підприємства, працівник згодом відшкодовує витрати зі своїх доходів; 4) працівнику аптеки ТОВ "Будьмо здорові" виділена путівка на лікування. При цьому 70% її вартості оплачує організація, решта – самим працівником; 5) заробітна плата всіх працівників компанії «GRАвто» перебуває в певній залежності від кваліфікації працівника, складності, кількості, якості та умов виконуваної роботи. «GRАвто» своєчасно оплачує податки, також здійснює відрахування у недержавні соціальні фонди за своєю ініціативою. Адміністрація даної компанії ставить за мету вихід на нові ринки, поліпшення якісних характеристик за допомогою матеріального стимулювання працівників і розширення робочого штату у найближчій перспективі. За таких умов праці співробітники компанії цінують свої робочі місця. 2.Міжнародний благодійний Фонд "Діти Світу" і компанія "КімберліКларк" провели спільну благодійну акцію "З добрих рук з любов'ю - КімберліКларк дітям-сиротам" у рамках широкомасштабного національного проекту "Не відштовхуйте мене!" ("Антибайдужість"). Було здійснено безоплатну передачу необхідних гігієнічних засобів дітям з дитячих будинків, шкіл-інтернатів, притулків і лікарень міста-обласного центру і області. Вкажіть напрямок соціальної програми Компанії "КімберліКларк": 1) розвиток місцевої громади; 2) розвиток персоналу; 3) соціально відповідальне інвестування; 4) природоохоронна діяльність і ресурсозбереження; 5) добросовісна ділова практика. 3. У якому з варіантів наведено приклад, який вказує на те, що організація використовує технологію масового виду соціального інвестування: 1) спеціально до свят фірма Puma випустила спеціальну серію велосипедів. До кожного велосипеду додається відповідне по дизайну взуття, сумка й інші аксесуари (ремінь, гаманець і т.д.). Така підприємницька ідея сприяла різкому збільшенню попиту на продукцію фірми Puma; 2) транспортна компанія ТОВ «Автокомфорт-3000» здійснює за низькими тарифами обслуговування інвалідів за допомогою служби «Соціальне таксі». Люди з обмеженими фізичними можливостями сплачують 50% діючих тарифів. Інша частина компенсується за рахунок коштів бюджету міста; 3) організація «Добро» здійснює роздрібний продаж продуктів харчування та супутніх товарів через магазин, який акредитований відповідними органами влади як соціальний. Більше половини обороту магазину припадає на пільгові категорії громадян - ветеранів Великої Вітчизняної війни, пенсіонерів, інвалідів та багатодітні сім'ї; 4) «Рада ветеранів спорту» виділила кошти на видання та розповсюдження спеціального журналу і навчально- методичної літератури про ветеранський спорті, а також на розробку та підтримку сайту "Ветеран спорту"; 5) компанія «А» планує розширення мережі магазинів із забезпечення населення товарами повсякденної необхідності за низькими цінами. У магазинах мережі діє соціальна карта жителя столиці, що надає соціально незахищеним категоріям громадян 5% знижку на весь асортимент товарів. 4.Кодекс компанії «Кока-Кола» складається з п'яти розділів. Перший регулює виконання зобов'язань по бухгалтерських рахунках і звітам компанії. У другому описані потенційні конфлікти, які можуть виникнути в результаті зіткнення інтересів службовців компанії. Третій регулює взаємодії компанії з державними установами, офіційними особами, клієнтами і постачальниками. У четвертій частині регламентується участь службовця в діяльності політичних партій та інших компаній. П'ятий розділ містить вказівки з реалізації правил кодексу Вкажіть причину, чому даний кодекс не можна вважати соціально-орієнтованим: 1). він не орієнтований на потреби самої компанії; 2). у ньому багато говориться про відповідальність перед компанією і лояльність до неї службовців і вкрай мало - про зобов'язання фірми перед своїми співробітниками і всім суспільством; 3). у ньому нічого не говориться про екологічну складову діяльності компанії; 4). у ньому багато говориться про зобов'язання фірми перед своїми співробітниками і всім суспільством; 5). він не регулює взаємодії компанії з державними установами, офіційними особами, клієнтами і постачальниками. 5.У сучасному суспільстві поступово змінюється підхід до благодійності від простого фінансування громадських і благодійних організацій, які самостійно розподіляють кошти між різними проектами, до партнерської участі всіх сторін. Результатом активної взаємодії всіх учасників стає поява довгострокових соціальних програм, у яких цікавлене суспільство і які вирішують конкретні соціальні завдання. Така модель сьогодні отримала назву: 1) «потрійний союз»; 2) «соціальна відповідальність бізнесу»; 3) «соціальні інвестиції»; 4) «соціальне партнерство»; 5) «триєдиний підсумок». 6.Програма корпорації Avon «Разом проти раку грудей» реалізується на території декількох країн світу. Частина коштів від продажу косметики та парфумерії Avon перераховується у фонд, який фінансує медичні дослідження раку грудей, а також його діагностику. Який із принципів впровадження корпоративної соціальної відповідальності в маркетингові стратегії простежується у вищеописаному прикладі? 1) «Робіть те, що говорите» - базовий принцип відповідальності та демонстрація поваги до споживача; 2) реклама має бути чесною і не перебільшувати властивості товарів або послуг; 3) маркетингові матеріали повинні бути прозорі і правдиві; 4) пропонуйте спеціальні етичні продукти або послуги; 5) освоюйте виробництво «зелених» продуктів. 7. Мережа ресторанів швидкого харчування McDonalds перейшла на пакувальні матеріали з паперу вторинного виробництва і тим самим на 30% знизила обсяг своїх твердих відходів. Якому з напрямків корпоративної соціальної відповідальності бізнесу найбільш повно відповідає вищеописаний приклад? 1) милосердя; 2) екологія; 3) економіка; 4) соціальна сфера; 5) благодійність. 8. МілтонФрідман стверджував: "На даний час тільки деякі тенденції в бізнес-середовищі можуть спричинити настільки велику шкоду діяльності компанії, як реалізація стратегії соціальної відповідальності всупереч інтересам акціонерів". Запропонуйте два аргументи «за» і два аргументи «проти» такої позиції.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: