Зразок роботи
Актуальність дипломної роботи полягає у виявленні успішних як українських, так і західних стратегій розвитку event-бізнесу; впровадження та реалізації власної стратегії, що буде сприяти зростанню бізнесу, розвитку до великої і успішної організації на ринку.
Мета дипломної роботи проаналізувати поточну стратегію нашого агентства, а також виявити найбільш успішні стратегії інших організацій за допомогою бенчмаркінгу кращої практики; виявити розриви в ресурсах і здібностях і способи їх подолання; зрозуміти, наскільки відповідає структура/системи компанії/культура/здатність до здійснення змін її стратегії. На основі цього виявити здатність компанії реалізовувати стратегію, як результат - розробити модель стратегічного розвитку компанії і план її реалізації.
Об’єкт дослідження:
Процеси управління створенням і розвитком нового підприємства на ринку послуг з організації культ-масових заходів.
Предмет дослідження:
Проект створення та модель стратегічного розвитку івент-агентства.
Задачі дослідження:
Проаналізувати ринок івент-послуг;
Оцінити можливості та визначити перспективи створення івент-агентства;
Спланувати діяльність продукту на найближчі 2 роки;
Розробити план реалізації проекту
РОЗДІЛ 1. ОБҐРУНТУВАННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ
1.1 Аналіз сфери послуг, в якій здійснює діяльність агенція
Як будь-яка галузь, івент-бізнес в усьому світі має своєю специфіку і історію: і якщо американські родоначальники івенту вже більше 150 років, то в Україні - це молодий бізнес, що розвивається, якому не більше 15 років. Однак, впевнено можна сказати, що івент в Україні - це ринок з високою конкуренцією і дуже низькою культурою.
1.1.1 Характеристика сфери організації масових заходів
Організація і проведення корпоративних свят одна з найцікавіших сфер, пропонованих на ринку послуг. Безумовно, корпоративні свята існували в усі часи, вони просто називалися не настільки хитромудро (слово «корпорація» прийшло до нас приблизно на початку 90-х років разом з іншими іноземними словами). Однак в останні роки поняття «корпоративний дух» і «корпоративна культура» міцно пустили коріння на просторах українського бізнесу.
Багато керівників сходяться на думці, що корпоративні заходи сприяють здоровій атмосфері в колективі і підвищують працездатність співробітників.
І повеселитися на такому заході кожному хочеться так, щоб не було прикро за безцільно витрачені час і гроші.
Тому організація корпоративних свят - справа професіоналів.
Галузь охоплює широкий і різноманітний спектр заходів: від корпоративних свят під відкритим небом-шоу, до грандіозних солідних щорічних фестивалів. Найбільш активно розвиваються два напрямки подій індустрії: корпоративні заходи і приватні. Потрібно відзначити, що базуються вони практично на одній і тій же інфраструктурі і мають одне спільне завдання: ідентифікувати людину, групу людей або компанію. При цьому в останні роки відзначається істотна еволюція від бажання «дивувати» до вирішення конкретних завдань по ефективності. Потенційна місткість, за даними деяких учасників ринку.
Event-галузь знаходиться на стадії зростання. Про це свідчать такі три показники ([13], з 79.): ефект масштабу, попиту і ступеня впливу технологій. Попит на святкові послуги зростає (про що ми говорили, аналізуючи привабливість галузі).
Масштаб - також, тому що з'являється все більша кількість фірм, між якими на даний час немає сильної конкуренції.
Технології - галузь сильно схильна до впливу технології: це стосується появи подій компаній, провідні онлайн-торгівля, через інтернет і використовує всі можливості такого просування. А також це стосується появи різноманітних шоу, з новими технічними можливостями, які користуються попитом.
Обраний напрямок діяльності, володіє рядом переваг в порівнянні з іншими конкуруючими фірмами.
Основними перевагами даного бізнесу є:
відсутність вимог до ліцензування та сертифікації.
спрощена система оподаткування (не потрібно відкриття юридичної особи, достатньо зареєструватися як приватний підприємець).
мінімальні витрати на утримання персоналу (більшість співробітників наймаються тільки на певний захід).
позитивна тенденція на ринку (усе більша кількість людей воліють звертатися до професійних організаторам).
швидка окупність і можливість точного реагування на вимоги ринку.
слабка конкуренція.
можливість постійно збільшувати свій прибуток.
відсутність кордонів для процвітання і успіху.
Недоліки:
сезонність (наприклад взимку весіль набагато менше, ніж влітку).
необхідність часто працювати у вихідні дні.
новизна бізнесу (для більшості людей послуга є незнайомою).
неможливість прямих продажів (пасивне очікування клієнтів).
вузький сегмент клієнтів.
доводиться багато працювати наодинці.
1.1.2 Аналіз цільової аудиторії
Робота івент-агентства загалом націлена і розрахована на всі верстви населення. Адже в заходах можуть приймати участь усі, не залежно від віку і статі. Але саме клієнтом, або замовником найчастіше виступають лише певні групи людей.
Як правило, цільова аудиторія ділиться на 4 групи:
а) люди які шукають реалізатора і координатора своїх ідей, для особистого свята;
б) батьки, які замовляють послуги для своїх дітей;
в) організації, які замовляють великі корпоративні заходи для внутрішніх свят (або з великим чеком);
г) інші агентства, які «перекуповують» послуги.
Найчастіше до схожих організацій звертаються жінки середнього віку. На другому місці можна відзначити попит вцілому юридичних осіб, тобто компаній і організацій, якщо йде мова про корпоративні заходи.