0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління формуванням тарифної політики на МКП «Хмельницькводоканал» (ID:65782)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 110
Рік виконання: 2013
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ стор. ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ В РИНКОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ 1.1. Сутність та функції цін 1.2. Методи ціноутворення за сучасних умов 1.3. Ціноутворення на послуги водопостачання та водовідведення Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПОСЛУГИ ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ НА МКП “ХМЕЛЬНИЦЬКВОДОКАНАЛ” 2.1. Загальна характеристика діяльності МКП “Хмельницькводоканал” 2.2. Аналіз фінансового стану на МКП “Хмельницькводоканал” 2.3. Аналіз ціноутворення на послуги водовідведення та водопостачання на вітчизняних підприємствах Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ТАРИФНОЇ ПОЛІТИКИ НА ПОСЛУГИ ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ 3.1. Організаційно-економічні заходи щодо підвищення ефективності роботи МКП “Хмельницькводоканал” 3.2. Досвід зарубіжних країн у сфері формування тарифів на водопостачання та водовідведення 3.3. Пропозиції щодо удосконалення якості послуг МКП “Хмельницькводоканал” 3.4. Рекомендації щодо підвищення ефективності ціноутворення на послуги водопостачання та водовідведення Висновки до розділу 3 РОЗДІЛ 4. ДОСЛІДЖЕННЯ СТУПЕННЯ ВПЛИВУ ЗМІН ОСНОВНИХ ФАКТОРНИХ ОЗНАК НА ПОПИТ ПОСЛУГ МКП “ХМЕЛЬНИЦЬКВОДОКАНАЛ” ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДУ СТАТИСТИЧНИХ ГРУПУВАНЬ (З ВИКОРИСТАННЯМ ПК) Висновки до розділу 4 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: