0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Напрями підвищення якості послуг підприємства туристичної галузі (ID:72627)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 51
Рік виконання: 2012
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЯКОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 1.1. Поняття, структура та складові туристичного продукту 1.2. Якість туристичного продукту, його параметри і конкурентоспроможність Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ОПЕРАТОРА «САЛЕМАР» 2.1. Дослідження стану і динаміки туристичного ринку в Україні 2.2. Характеристика діяльності туристичного оператора «САЛЕМАР» Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ТОВ «САЛЕМАР» 3.1. Вдосконалення комплексу маркетингу з урахуванням підготовки до Євро-2012 3.2. Врахування корисного закордонного досвіду у підвищенні якості туристичних послуг Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Робота оформлена таблицями, схемами, рисунками, діаграмами, додатками із статистичними данними, використані різні методи опрацювання данних (аналіз, експертні оцінки, анкетне опитування). Робота захищена на 5.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: