Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗРАХУНКІВ З ПОКУПЦЯМИ ТА ЗАМОВНИКАМИ
1.1. Економічна сутність системи управління господарською діяльністю підприємства
1.2. Концептуальні основи формування розрахунків з покупцями та замовниками
1.3. Роль і місце інформаційних ресурсів бухгалтерського обліку, звітності, аналізу та аудиту в забезпеченні управління розрахунками з покупцями та замовниками
1.4. Науково-нормативне забезпечення обліку і контролю розрахунків з покупцями та замовниками на підприємстві
1.5. Організаційні основи обліку розрахунків з покупцями та замовниками за міжнародними стандартами та в країнах ЄС
1.6. Організація та ведення фінансового, статистичного, податкового і управлінського обліку розрахунків з покупцями та замовниками на підприємстві
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1
РОЗДІЛ 2. ОБЛІКОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПП «ПРОДЕКСІМТРЕЙД»
2.1. Організаційна характеристика та оцінка економічного стану розвитку підприємства
2.2. Характеристика і класифікація розрахунків з покупцями і замовниками
2.3. Первинний облік розрахунків з покупцями і замовниками
2.4. Організація синтетичного та аналітичного фінансового обліку розрахунків з покупцями та замовниками
2.5. Управлінський облік розрахунків з покупцями і замовниками на підприємстві
2.6. Система внутрішнього контролю розрахунків з покупцями і замовниками на підприємстві
2.7. Використання в обліковому процесі формування розрахунків з покупцями та замовниками комп'ютеризованих програм
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ АНАЛІЗУ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ РОЗРАХУНКАМИ З ПОКУПЦЯМИ ТА ЗАМОВНИКАМИ В ПП «ПРОДЕКСІМТРЕЙД»
3.1. Завдання, суб'єкти, об'єкти інформаційна база та користувачі результатів аналітично-контрольної роботи з формування розрахунків з покупцями та замовниками
3.2. Діагностика динаміки розрахунків з покупцями та замовниками
3.3. Аналіз оборотності дебіторської заборгованості при розрахунках з покупцями та замовниками за строками погашення.
3.4. Аналіз оборотності дебіторської заборгованості при розрахунках з покупцями та замовниками
3.5. Використання результатів аналітичної роботи з формування розрахунків з покупцями та замовниками підприємства в системі управління
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ