0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова робота з дисципліни: «Операційний менеджмент» на тему: «Планування виробничої діяльності підприємства» (ID:837858)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 35
Рік виконання: 2021
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 6 АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА 7 3.1. Прогнозування незалежного попиту 7 3.2. Сукупне планування виробництва 11 3.3. Планування потреб у матеріалах 22 3.4. Обґрунтування диверсифікації виробничої діяльності підприємства 25 ВИСНОВОК 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Робота оцінена в 90/100 балів. ВСТУП Планування є однією з основних функцій управління. Воно представляє собою процес прийняття управлінських рішень відносно стратегічного передбачення (формування стратегій), розподілу ресурсів, адаптації компанії до зовнішнього середовища, внутрішньої організації. Воно забезпечує основу для всіх управлінських рішень, функції організації, мотивації і контролю, орієнтовані на розробку стратегічних планів. Процес планування забезпечує основу для управління членами організації. Сучасні економічні реалії переконливо доводять, що планування виробничої діяльності підприємства є особливо важливим, так, як саме ефективні підприємства відрізняються здатністю планувати, як буде виглядати їх успіх. Планування діяльності є ключовим завданням у життєвому циклі кожного підприємства, а основне завдання господарської діяльності - це виробнича програма, вона є ключовим етапом серед усіх планувань підприємства. Усі інші види планів створюються залежно від її наповнення та задля її виконання. Метою даного дослідження є аналіз планування виробничої діяльності підприємства.   АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА 3.1. Прогнозування незалежного попиту Обсяг незалежного попиту складається з твердих замовлень споживачів, які вже надійшли і відомі на момент планування, і прогнозу попиту випадкових споживачів. Таким чином спочатку спрогнозуємо попит випадкових споживачів в такому порядку: – оберемо метод прогнозування (метод лінійного тренду); – визначимо параметри тренду; – прокладемо тренд в минуле і майбутнє (статистичний ряд позбавляється сезонності та циклічності); – оберемо метод врахування сезонності (циклічності) та визначемо її параметри;
Інші роботи з даної категорії: