0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка стратегії виходу підприємства на міжнародний ринок (ID:84611)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 108
Рік виконання: 2011
Вартість: 699
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ ЯК ЗАСІБ ВИХОДУ НА МІЖНАРОДНИЙ РИНОК 1.1. Сутність і види стратегій виходу на міжнародний ринок 1.2. Процес розробки стратегії виходу на міжнародний ринок 1.3. Застосування інструментарію міжнародного маркетингу в стратегічному управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ І РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ ПП «***» НА РИНОК УЗБЕКИСТАНУ 2.1. Аналіз економічних показників діяльності підприємства 2.2.Визначення стратегічних можливостей виходу на ринок пива Узбекистану для ПП «***» 2.3. Дослідження ринку пива Узбекистану Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ ПП «***» НА РИНОК ПИВА УЗБЕКИСТАНУ 3.1. Розробка стратегії збуту та вибір каналів розподілу 3.2. Сегментація ринку та формування стратегії ціноутворення 3.3. Оцінка стратегії виходу на міжнародний ринок Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: