0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА (ID:846789)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 130
Рік виконання: 2015
Вартість: 3000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………….……. 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНИЙ БАЗИС УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМИ ПЕРЕВАГАМИ…………………………………... 6 1.1. Сутність і зміст конкурентних переваг у діяльності підприємства. 6 1.2. Види та джерела формування конкурентних переваг……..….…… 12 1.3. Методика визначення конкурентної переваги підприємства…...… 26 Висновки до першого розділу……………………………….……..……. 34 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ДІАГНОСТИКА КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА………………………………..…..………. 36 2.1. Діагностика підприємства як основа виявлення конкурентних переваг……………………………………………………………………. 36 2.2. Аналіз середовища впливу на конкурентні переваги підприємства……………………………………………………………… 50 2.3. Визначення конкурентних переваг ТОВ «Богодухівський молокозавод»……………………………………………………………… 74 Висновки до другого розділу………..………….……………………….. 85 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА………………………………………………………… 86 3.1. Напрями управління конкурентними перевагами підприємства .... 86 3.2. Розробка стратегій, спрямованих на формування та розвиток конкурентних переваг……………………………………………………. 91 3.3. Модернізація виробництва як напрям удосконалення стратегії формування конкурентних переваг…………………………...………… 98 Висновки до третього розділу…………………………………………… 104 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ… 106 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ………………………………………….. 117 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………… 121 ДОДАТКИ…………………………………………………………………. 129
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження. Господарська діяльність підприємств в умовах ринкової економіки перебуває під дією різноманітних чинників, головним з яких є дія конкуренції. Саме зростання чисельності виробників та насичення ринку різноманітними продуктами вимагає від товаровиробників пошуку шляхів убезпечення своєї діяльності від ринкових ризиків, тобто пошуку способів підтримання стабільного попиту на товари, що виготовляються. Однією із провідних дій у даному напрямі є формування та забезпечення підприємству стабільних конкурентних переваг, оскільки від них найбільшою мірою залежатиме зацікавленість споживачів, а, отже, і обсяги збуту продукції підприємства. Таким чином, питання сутності та формування конкурентних переваг на підприємствах на сьогодні набувають особливої актуальності і потребують глибокого дослідження. Конкурентоспроможність підприємств формується на базі конкурентних переваг, які у класичному менеджменті визначаються як виражена особливість або компетентність, що дозволяє залучати й зберігати клієнтів. Формування конкурентних переваг підприємств на ринку є першочерговою умовою підвищення економічної і соціальної стабільності економіки. Швидке оновлення суспільних відносин, яке відбувається на етапі переходу до ринку в Україні, обумовлює глибокі і масштабні зміни як економічної системи в цілому, так і всіх її структурних елементів окремо. Цим і обумовлюється актуальність та важливість обраної теми дослідження. Створення конкурентних переваг є метою стратегічного управління підприємством, визначальним чинником підвищення його конкурентоспроможності. Для цього вітчизняним підприємствам як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринку, необхідні ефективні інструменти стратегічного управління, що використовуються у процесі формування науково обґрунтованої стратегії досягнення конкурентних переваг. Її розробка з урахуванням специфіки діяльності та чинників забезпечення конкурентних переваг на підприємствах молокопереробно галузі викликає потребу в системному обґрунтуванні вибору і визначенні механізму її формування. Теоретичні питання сутності та формування конкурентних переваг підприємств розглядалися в роботах багатьох видатних економістів, зокрема, М. Портера, Ж.-Ж. Ламбена, Ф. Котлера, П. Дойля та ін. На сьогодні дослідженню питань суті та джерел формування конкурентних переваг підприємств присвячені праці Р. А. Фатхутдинова, А. Ю. Юданова, В. Д. Нємцова, Л. Є. Довгаля, О. В. Зозульова, І. З. Должанського та ін. З огляду на вищевказане, метою дипломної роботи є дослідження теоретичних та методичних засад управління системою конкурентних переваг підприємства, а також розробка заходів щодо підвищення її ефективності. Відповідно до цільової спрямованості дипломної роботи передбачено послідовне вирішення таких завдань: визначити сутність і зміст конкурентних переваг у діяльності підприємства; дослідити види та джерела формування конкурентних переваг; висвітлити методику визначення конкурентної переваги підприємства; провести діагностику підприємства як основи виявлення конкурентних переваг; здійснити аналіз середовища впливу на конкурентні переваги підприємства; визначити конкурентні переваги досліджуваного підприємства; розробити шляхи підвищення ефективності управління системою конкурентних переваг підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління системою конкурентних переваг підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та прикладних засад управління системою конкурентних переваг підприємства. Об’єктом, на матеріалах якого виконувалось дослідження є товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ) «Богодухівський молокозавод», що знаходиться у м. Богодухів Харківської області. Інформаційною базою дипломної роботи є законодавчі і нормативні документи, що регламентують діяльність суб'єктів господарювання в Україні, офіційні статистичні матеріали, праці вітчизняних та закордонних авторів, матеріали преси та фактичні дані діяльності досліджуваного підприємства. Методологічною основою дослідження є положення сучасної економічної теорії, отримані результати досліджень вітчизняних та зарубіжних учених з проблем економіки й управління конкурентними перевагами підприємств на ринку. Для вирішення поставлених завдань використані наступні методи: діалектичний метод дослідження процесів і явищ у їх взаємозв’язку й розвитку, системно-структурний аналіз (при дослідженні загальноприйнятих засад та при систематизації методичних підходів щодо управління конкурентними перевагами підприємств на ринку), статистичний та графічний методи. Практичне значення отриманих результатів дипломної роботи полягає у можливості їх застосування на підприємствах з метою управління системою конкурентних переваг.
Інші роботи з даної категорії: