0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОСНОВНІ ЧИННИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ СУЧАСНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ (ID:848808)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 99
Рік виконання: 2022
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ СУЧАСНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 1.1 Поняття і сутність ефективності управління 1.2 Чинники та критерії підвищення ефективності управління підприємством 1.3 Методичні підходи до оцінювання ефективності управління компанією РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В АТ «ОЩАДБАНК» 2.1 Соціально-економічна характеристика АТ «Ощадбанк» 2.2 2.2. Аналіз практики управління персоналом в АТ «Ощадбанк» 2.3 Дослідження ефективності управління підприємством АТ «Ощадбанк» РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ АТ «ОЩАДБАНК» 3.1 Система заходів щодо управління персоналом в АТ «Ощадбанк» 3.2 Пропозиції щодо реалізації проекту Coach-group в АТ «Ощадбанк» 3.3 Обґрунтування ефективності та доцільності реалізації розроблених рекомендацій
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми дослідження. Сучасне динамічне ринкове середовище, процеси цифровізації економіки потребують заміну сформованих стереотипів і моделей менеджменту фінансово-кредитних підприємств, що є рушіями розвитку національної економіки, фундаментом її довготривалого благополуччя і збалансованого функціонування. Чітко виражена невизначеність, нестабільність як соціально-політичної, так і виробничоекономічної ситуації в країні призводить до швидкої зміни управлінських завдань, що диктує необхідність переходу до вищого якісного рівня функціонального змісту системи менеджменту фінансових організацій з використанням стратегій, які орієнтують на постійне покращення. Нераціональне використання персоналу, низький рівень продуктивності його праці та компетентності менеджменту є основними причинами, що гальмують інноваційний розвиток банківської індустрії. Крім цього, процес компетентнісного зростання та самовдосконалення працівників часто має суперечливий характер: мають місце як розуміння необхідності змін в організації, техніці та технологіях, так і їхніх негативних наслідків для себе, страх перед невідомим. При цьому навіть успішні менеджери недостатньо впевнені в можливості власної еволюції.
Інші роботи з даної категорії: