0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості формування корпоративної культури компанії (ID:851177)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 47
Рік виконання: 2021
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ 5 1.1. Поняття корпоративної культури, корпоративного кодексу, етики, етикету 5 1.2. Історія виникнення корпоративної культури в світі і Україні 12 1.3. Види корпоративної культури 18 РОЗДІЛ 2. ПРОЦЕС СТАНОВЛЕННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ 24 2.1. Механізми формування корпоративної культури 24 2.2. Аналіз корпоративної культури у сфері ресторанного бізнесу 30 2.3. Основні сили впливу корпоративної культури на діяльність компанії 36 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ 46
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Збір даних відбувався за допомогою анкетування. Посилання з проханням пройти опитування направлявся один раз на всю генеральну сукупність. Форма опитування була відкрита два дні. Щодо методів, то у дослідженні поєднувались кількісні та якісні методи аналізу. Опитування складалось із 15 питань одиничного вибору (Додаток А). Результати опитування представлено на рис. 2.2-2.5. Перший блок питань був направлений на оцінку сприйняття змін в організаціях (рис. 2.2). Рис. 2.2. Результати опитування. Відповідь респондентів на 1-3 запитання. Джерело: побудовано автором За результатами опитування більшість респондентів підтверджують гіпотезу про те, що компанії змінюються під впливом зовнішніх факторів (середній бал за оцінками ‒ 4.1). Ця гіпотеза підтверджується ситуацією з пандемією COVID-19, коли під час запровадження локдауну, ресторанний бізнес значно постраждав і компаніям довелось змінювати стратегію, орієнтуючись на доставку та знижуючи витрати на утримання ресторанів. Однак респонденти також визначають неготовність керівників до змін, незважаючи на те, що цього вимагають обставини та зміна умов функціонування бізнесу (середній бал ‒ 3.9). Наступний блок питань присвячений керівництву та стилю управління (рис. 2.3).
Інші роботи з даної категорії: