0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОСТІ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА (ID:876962)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 80
Рік виконання: 2022
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Поняття, сутність та види стратегії розвитку підприємства 1.2. Етапи та принципи формування стратегії розвитку підприємства в умовах нестабільності бізнес-середовища 1.3. Показники ефективності стратегічного планування підприємства Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ВЕСТІНТЕРПАРТС» В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОГО ЗОВНІШНЬОГО БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства ТОВ «Вестінтерпартс» 2.2. Аналіз функціональних стратегій розвитку підприємства 2.3. Аналіз показників ефективності стратегічного планування Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВА 3.1. Необхідність та напрями удосконалення стратегічного управління планування на підприємстві 3.2. Розробка організаційної стратегії підвищення ефективності діяльності підприємства ТОВ «Вестінтерпартс» Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Сучасний рівень стратегічного управління підприємствами є досить серйозною проблемою. В умовах напруженої конкурентної боротьби підприємства можуть успішно розвиватися завдяки виробленню довгострокової стратегії розвитку, яка дозволяла б ефективно функціонувати. Актуальність вибору цієї теми зумовлена тим, що розробка стратегії розвитку підприємства є актуальною для наявних компаній при досягненні бажаних результатів. Кожна фірма унікальна у своєму роді, тому і процес вироблення стратегії для кожної фірми унікальний, тому що він залежить від позиції фірми на ринку, динаміки її розвитку, її потенціалу, поведінки конкурентів, характеристик виробленого нею товару або послуг, що надаються нею, стану економіки, культурного середовища та ще багатьох факторів. Українські підприємства повинні контролювати як внутрішнє середовище, пов'язане з підвищенням використання ресурсів, але також виробляти довгострокову стратегію поведінки, яка дозволяє розуміти зміни, що відбуваються у зовнішньому середовищі. Підприємства, які стоять одному місці неминуче ліквідуються. Оскільки немає стратегії єдиної всім компаній, кожне підприємство має шукати нові, ефективніші методи оцінки стратегії розвитку, які мають гарантувати прийнятний рівень обґрунтованості прийнятої стратегії.
Інші роботи з даної категорії: