0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація роботи менеджера підприємств в галузі охорони здоров’я (ID:936288)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 128
Рік виконання: 2022
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ В СИСТЕМІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я 1.1 Менеджери в системі охорони здоров’я: ролі, якості та особливості діяльності 1.2 Методи управлінської праці та керівництво персоналом на підприємствах в галузі охорони здоров’я 1.3 Компетентнісний підхід в менеджменті закладу охорони здоров’я РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КНП «КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР» ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА 2.1 Загальна характеристика та стратегічні напрями діяльності КНП «КДЦ» Шевченківського району міста Києва 2.2 Оцінка рівня та якості надання медичної допомоги КНП «КДЦ» Шевченківського району м. Києва 58 2.3 Аналіз системи менеджменту КНП «КДЦ» Шевченківського району м. Києва та оцінка компетентностей управлінського персоналу закладу РОЗДІЛ 3 УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ МЕНЕДЖЕРІВ КНП «КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР» ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА 3.1 Розробка механізму формування компетентностей менеджерів закладу 3.2 Впровадження наукової організації управлінської праці КНП «КДЦ» Шевченківського району м. Києва 3.3 Раціональні методи й засоби планування особистої роботи менеджерів в КНП «КДЦ» Шевченківського району м. Києва ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ В СИСТЕМІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я 1.1 Менеджери в системі охорони здоров’я: ролі, якості та особливості діяльності Менеджер (в перекладі з англійської – керівник або керуючий) – людина, яка займається управлінням і організацією роботи [10, с. 13]. Втілення в систему охорони здоров’я нових методів господарювання з використанням елементів ринкових відносин створює передумови для поступового формування власного медичного менеджменту, що в свою чергу потребує наявності якісно нового спеціаліста управління - менеджера охорони здоров’я (медицини). Галузь охорони здоров’я на сучасному етапі є комплексною системою, що складається з багатьох взаємопов’язаних організацій та інститутів. Це, у свою чергу, детермінує необхідність володіння менеджером закладу охорони здоров’я потужним інноваційним потенціалом, що є синтезуючим елементом професійної компетентності. Варто зазначити, що донедавна, відсутність знань, умінь і навичок у так званих «сучасних» методах управління не розглядалася серед пріоритетних завдань сектора охорони здоров’я. Жорстко регульована система охорони здоров’я, яку країна успадкувала від Радянського Союзу, передбачала досить обмежені повноваження для менеджерів щодо використання ресурсів і, отже, не вимагала володіння широким спектром управлінських навичок. Тому не дивно, що навіть зараз традиційна назва посади для керівників лікарень залишається колишньою – «Головний лікар». Координація діяльності медичних закладів на обласному та державному рівнях привела до появи менеджерів охорони здоров’я, які мають справу з управлінням системи охорони здоров’я загалом і на різних її рівнях: вони зазвичай починали свою кар’єру як керівники медичних закладів і поступово піднімалися по «вертикалі влади» (з медичної установи в регіональні департаменти охорони здоров’я, а потім – на рівень міністерства). Однак із встановленням нових економічно незалежних установ, упровадженням сучасних технологічних розробок і появою більш складних вимог, як з боку працівників охорони здоров’я, так і з боку пацієнтів, управління лікувально-профілактичними установами або програмами охорони здоров’я на державному та обласному рівнях вимагає спеціальних навичок, які, як правило, не викладають у медичних навчальних закладах. Як наслідок на всіх управлінських рівнях спостерігають потребу в потужному управлінському потенціалі, особливо в процесі стратегічного планування, операційного менеджменту, інвестиційно-інноваційних аспектів, управління якістю, управління людськими ресурсами тощо [32, с. 102]. Аналізуючи наукові праці вітчизняних учених варто, зауважити, що у сфері охорони здоров’я присутні такі поняття, як «спеціаліст з державного управління охороною здоров’я», «менеджер в охороні здоров’я», «керівник медичного закладу». Ці поняття є дуже схожими на перший погляд, але, розглянувши їх значення, можна виокремити такі відмінності, а саме: – спеціалістом з державного управління охороною здоров’я є державний службовець, який є, як правило, лікарем за фахом, котрий займає певну посаду на державній службі (приміром, очолює районне чи працює в обласному управлінні охорони здоров’я) [34, с. 140];
Інші роботи з даної категорії: