0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегічне планування у менеджменті Епіцентр (ID:939619)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 51
Рік виконання: 2023
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність і основні компоненти системи менеджменту підприємства 5 1.2. Методичні засади оцінювання ефективності системи управління 9 1.3. Організація менеджменту як складова частина ефективності будь-якого бізнесу 14 РОЗДІЛ 2. ПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЙОГО ЕТАПИ РОЗВИТКУ 20 2.1. Поняття та принципи стратегічного планування 20 2.2 Етапи розвитку стратегічного планування 23 2.3. Розвиток стратегічного планування в Україні 28 РОЗДІЛ 3.ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ БГГ «ЕПІЦЕНТР К» ТА НАПРЯМІВ ЇЇ УДОСКОНАЛЕННЯ 32 3.1 Характеристика підприємства 32 3.2 Аналіз ефективності стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства 37 3.3 Шляхи вдосконалення стратегічного планування маркетингової діяльності в системі стратегічного управління підприємства 43 ВИСНОВКИ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Як відомо, ринок – це не найкраще, що потрібно людству, але це найкраще, що винайшло людство. Певною мірою ринок є стихією, його формують фактори невизначеності. Для того, щоб компанії могли успішно працювати в ринкових умовах, вони повинні їх вивчати, досліджувати та адаптувати свої дії до своїх потреб. Інструментом такого коригування є планування, і зокрема стратегічне планування маркетингової діяльності. Останній діє як компас, за яким компанії орієнтуються в маркетинговій діяльності. Ті з них, хто не займається стратегічним плануванням маркетингової діяльності, страждають від провалів ринку або не досягають поставлених цілей. Як показує досвід, найбільш успішними є великі компанії, які постійно здійснюють стратегічне планування маркетингової діяльності. Щоб мати можливість ефективно діяти на ринку, компанії повинні стратегічно планувати маркетингову діяльність. З огляду на його роль і важливість, це зумовило вибір і актуальність теми даної статті. Питання стратегічного планування маркетингової діяльності є предметом досліджень таких авторів, як Базілінської О.Я., Деревяненко Т.О., Довгань Л.Є., Дячун О.Д., Жаліло Я.С., Колько С.О., Котлера Ф., Лаврової Ю.М. та ін. У її роботі акцентуються питання про сутність стратегічного планування маркетингової діяльності, зміст аналізу маркетингового середовища, місію, цілі та стратегію маркетингу. Однак питання характеру зазначеного планування в контексті вимог ринку та виконання поставлених підприємством завдань ще недостатньо досліджено. Принципи та методи планування пояснені не повністю. В літературі не знайшло відображення взаємозв'язок (взаємозв'язок) стратегічного маркетингу та бізнес-планування. Метою роботи є поглиблення теоретико-методичних засад стратегічного планування маркетингової діяльності та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення процесу стратегічного планування маркетингової діяльності досліджуваної організації. Для її досягнення слід вирішити такі завдання: - дослідити теоретико-методологічні засади стратегічного планування маркетингової діяльності організації; - провеси аналіз системи стратегічного планування маркетингової діяльності в ТОВ БГГ «Епіцентр К» та запропонувати шляхи її удоконалення. Об’єктом дослідження є процес стратегічного планування маркетингової діяльності організації торгівлі. Предметом дослідження є сукупність теоретико-методичних та практичних аспектів стратегічного планування маркетингової діяльності ТОВ БГГ «ЕПІЦЕНТР К». Для досягнення окресленої мети використано було сукупність загальнонаукових та спеціальних методів, які дозволили системно вирішити проблемні завдання з обраного напрямку дослідження. Методи, які використовуються в дослідженні: спостереження та порівняння; аналіз та синтез; абстрагування; індукція та дедукція; гіпотеза та припущення; системний підхід. Теоретичну основу курсової роботи складають наукові публікації українських та іноземних вчених, законодавчі та нормативні акти, Інтернет-джерела та фактичні дані діяльності ТОВ БГГ «Епіцентр К», а також практичні узагальнення що містяться в монографічних, спеціальних та періодичних джерелах щодо стратегічного планування маркетингової діяльності організації.
Інші роботи з даної категорії: