Зразок роботи
ВСТУП
Як відомо, ринок – це не найкраще, що потрібно людству, але це найкраще, що винайшло людство. Певною мірою ринок є стихією, його формують фактори невизначеності. Для того, щоб компанії могли успішно працювати в ринкових умовах, вони повинні їх вивчати, досліджувати та адаптувати свої дії до своїх потреб. Інструментом такого коригування є планування, і зокрема стратегічне планування маркетингової діяльності. Останній діє як компас, за яким компанії орієнтуються в маркетинговій діяльності. Ті з них, хто не займається стратегічним плануванням маркетингової діяльності, страждають від провалів ринку або не досягають поставлених цілей.
Як показує досвід, найбільш успішними є великі компанії, які постійно здійснюють стратегічне планування маркетингової діяльності. Щоб мати можливість ефективно діяти на ринку, компанії повинні стратегічно планувати маркетингову діяльність. З огляду на його роль і важливість, це зумовило вибір і актуальність теми даної статті.
Питання стратегічного планування маркетингової діяльності є предметом досліджень таких авторів, як Базілінської О.Я., Деревяненко Т.О., Довгань Л.Є., Дячун О.Д., Жаліло Я.С., Колько С.О., Котлера Ф., Лаврової Ю.М. та ін. У її роботі акцентуються питання про сутність стратегічного планування маркетингової діяльності, зміст аналізу маркетингового середовища, місію, цілі та стратегію маркетингу.
Однак питання характеру зазначеного планування в контексті вимог ринку та виконання поставлених підприємством завдань ще недостатньо досліджено. Принципи та методи планування пояснені не повністю. В літературі не знайшло відображення взаємозв'язок (взаємозв'язок) стратегічного маркетингу та бізнес-планування.
Метою роботи є поглиблення теоретико-методичних засад стратегічного планування маркетингової діяльності та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення процесу стратегічного планування маркетингової діяльності досліджуваної організації.
Для її досягнення слід вирішити такі завдання:
- дослідити теоретико-методологічні засади стратегічного планування маркетингової діяльності організації;
- провеси аналіз системи стратегічного планування маркетингової діяльності в ТОВ БГГ «Епіцентр К» та запропонувати шляхи її удоконалення.
Об’єктом дослідження є процес стратегічного планування маркетингової діяльності організації торгівлі.
Предметом дослідження є сукупність теоретико-методичних та практичних аспектів стратегічного планування маркетингової діяльності ТОВ БГГ «ЕПІЦЕНТР К».
Для досягнення окресленої мети використано було сукупність загальнонаукових та спеціальних методів, які дозволили системно вирішити проблемні завдання з обраного напрямку дослідження. Методи, які використовуються в дослідженні: спостереження та порівняння; аналіз та синтез; абстрагування; індукція та дедукція; гіпотеза та припущення; системний підхід.
Теоретичну основу курсової роботи складають наукові публікації українських та іноземних вчених, законодавчі та нормативні акти, Інтернет-джерела та фактичні дані діяльності ТОВ БГГ «Епіцентр К», а також практичні узагальнення що містяться в монографічних, спеціальних та періодичних джерелах щодо стратегічного планування маркетингової діяльності організації.