0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СИСТЕМА МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАНОГО БІЗНЕСУ (ID:944514)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 48
Рік виконання: 2023
Вартість: 8000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП....................................................................................…………………….3 РОЗДІЛ І. Теоретичні аспекти мотивування персоналу………………..…..5 1.1 Поняття та зміст мотивації персоналу……………………………………….5 1.2 Методи мотивації персоналу……………………………………………….....8 1.3 Стимулювання персоналу на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу………….............................................................13 РОЗДІЛ ІІ. Дослідження мотиваційного механізму управління в готельно-ресторанному комплексі «Валерія» ...............................................20 2.1 Характеристика господарської діяльності ГРК «Валерія»………………...20 2.2 Аналіз системи мотивації і стимулювання персоналу у ГРК «Валерія»......22 2.3 Проблеми стимулювання продуктивності праці у ГРК «Валерія»………..27 РОЗДІЛ ІІІ. Удосконалення мотивації та стимулювання праці працівників в готельно-ресторанному комплексі «Валерія» …….............30 3.1 Основні шляхи формування ефективної мотивації у ГРК «Валерія»……..30 3.2 Матеріальні напрями удосконалення системи мотивації працівників……34 3.3 Рекомендації щодо вдосконалення мотивації та стимулювання праці працівників в готельно-ресторанному комплексі «Валерія»………………….38 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ …………….......................................………44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ................................................…….48 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Розширення ринку послуг та підвищення конкуренції у готельно-ресторанній сфері зумовлює пошук нових та якісних конкурентних переваг. В даний час люди, що користуються послугами закладів розміщення, все більше уваги звертають не лише на стан номерів, асортимент додаткових послуг і харчування, але і на якість сервісу, тому, роль персоналу в готелі набуває все більшого значення з кожним днем. В практиці вітчизняних туристичних підприємств переважають традиційні матеріальні стимули, здійснюється механічне перенесення елементів американських та західноєвропейських систем мотивації, що в цілому формує недостатньо ефективні системи мотивації. Тому проблеми, пов’язані із розвитком та удосконаленням систем мотивації праці, набувають в сучасних умовах особливої актуальності. Якщо раніше роботодавці обирали собі працівників із великої кількості кандидатів, то сьогодні все частіше самі працівники обирають найбільш привабливі для себе умови роботи. Найчастіше такі фахівці обирають місце роботи не через заробітну плату, а, по можливості організації задовольнити їх емоційні потреби, тобто, потреби у повазі, визнанні, статусі, комфорті тощо. Тому на сьогоднішній день готельному-ресторанному підприємству недостатньо забезпечити працівника високою заробітною платою, преміями, використовуючи лише матеріальні елементи заохочення. Ефективно управляти персоналом без системи мотивації неможливо. Створення ефективної системи стимулювання персоналу в готельному бізнесі набуває особливої актуальності в умовах постійно зростаючої конкуренції.
Інші роботи з даної категорії: