0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт з практики на Дніпропетровській митниці ДФС (ID:205132)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Митна справа
Сторінок: 69
Рік виконання: 2017
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 4 1. ВІДОМОСТІ ПРО БАЗУ ПРАКТИКИ 5 1.1. Загальні відомості про Дніпропетровську митницю ДФС 5 1.2. Структура та розподіл обов’язків між керівництвом Дніпропетровської митниці ДФС 5 1.3. Відділ контролю за переміщенням товарів Управління організації митного контролю Дніпропетровської митниці ДФС 10 2. ПОРЯДОК ЗАСТОСУВАННЯ МИТНОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ, ЗАПОВНЕНОЇ У ЗВИЧАЙНОМУ ПОРЯДКУ, ПОПЕРЕДНЬОЇ МИТНОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ, ДОДАТКОВОЇ МИТНОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ 14 3. ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ БЛАНКІВ ЄДИНОГО АДМIНIСТРАТИВНОГО ДОКУМЕНТА ФОРМИ МД-2, ДОДАТКОВИХ АРКУШIВ ФОРМИ МД-3, СПЕЦИФIКАЦIЇ ФОРМИ МД-8, ДОПОВНЕННЯ ФОРМИ МД-6 ПРИ ДЕКЛАРУВАННІ ТОВАРІВ ТА ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ, ЩО ПЕРЕМІЩУЮТЬСЯ ЧЕРЕЗ МИТНИЙ КОРДОН УКРАЇНИ СУБ’ЄКТАМИ ЗЕД 28 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ МИТНОГО КОНТРОЛЮ ТА ОФОРМЛЕННЯ ТОВАРІВ, ЩО ПЕРЕМІЩУЮТЬСЯ РІЗНИМИ ВИДАМИ ТРАНСПОРТУ 31 4.1. Морський і річковий транспорт 31 4.2. Авіатранспорт 34 4.3. Залізничний транспорт 34 4.4. Автомобільний транспорт 36 4.5. Трубопровідний транспорт та лінії електропередачі 36 5. ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ ТА СПЛАТИ МИТНИХ ПЛАТЕЖІВ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД МИТНОГО РЕЖИМУ 39 5.1. Мито 39 5.2. Акцизний податок 41 5.3. Податок на додану вартість (ПДВ) 43 5.4. Єдиний збір 44 5.5. Митні збори 45 5.6. Плата за виконання митних формальностей 47 6. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ МИТНОГО ОФОРМЛЕННЯ ТОВАРІВ, ЩО МІСТЯТЬ ОБ’ЄКТИ ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ 50 6.1. Завдання митних органів щодо ОПІВ 50 6.1.1. Призупинення митного оформлення товарів на підставі даних митного реєстру об'єктів права інтелектуальної власності 51 6.1.2. Призупинення митного оформлення товарів за ініціативою митного органу 56 6.2. Спрощена процедура знищення товарів, митне оформлення яких призупинено за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності 58 6.3. Зміна маркування на товарах та їх упаковці 58 6.4. Відповідальність 59 7. УМОВИ ВВЕЗЕННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ НА МИТНУ ТЕРИТОРІЮ УКРАЇНИ ТА ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ЇЇ МИТНОГО КОНТРОЛЮ ТА МИТНОГО ОФОРМЛЕННЯ 60 7.1. Порядок ввезення товарів гуманітарної допомоги на митну територію України 60 7.2. Розміщення товарів гуманітарної допомоги на тимчасове зберігання після їх ввезення на митну територію України 61 7.3. Звільнення від оподаткування товарів, визнаних гуманітарною допомогою 64 7.4. Митне оформлення товарів гуманітарної допомоги 66 ВИСНОВОК 68 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 69
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Державна фіскальна служба України та її організаційна структура на прикладі Дніпропетровської митниці ДФС Державна Фіскальна Служба забезпечує найбільшу частку доходів бюджету. Так, до Зведеного бюджету України ці надходження складають 84,9 відсотків від усіх доходів по країні (рисунок 1). Рисунок 1 – Структура надходжень у зведеному бюджеті Тому я вважаю доцільним розглянути організаційну систему ДФС у площині її окремого елементу – Дніпропетровської митниці. 1.1. Загальна структура ДФС Організаційна система ДФС України складається з двох структурних рівнів: центрального та місцевого (регіонального). До центрального рівня відноситься апарат ДФС України, до місцевого (регіонального) – територіальні підрозділи ДФС України на місцях, які відповідно до територіального поділу України функціонують в обласних (регіональних), районних центрах країни. До організаційної структури апарату ДФС України належать: інститут керівництва ДФС України (голова ДФС України та дві штатні посади його заступників); 27 департаментів та головних управлінь, що діють на правах департаментів ДФС України; 90 управлінь ДФС України (структурних складових департаментів); 296 відділів ДФС України (структурних складових управлінь та окремих департаментів (головних управлінь), управлінь). Всього у кількості 2 тис. 185 шт. од. Зазвичай до цієї організаційної структури апарату ДФС України можливо віднести й колегіально-дорадчі органи ДФС України, наприклад, Раду з кадрових питань ДФС України [4], групу радників ДФС України [5] тощо. Але вони є додатковими або другорядними елементами центрального рівня організаційної системи ДФС України. Проводячи правовий аналіз структури апарату ДФС України, можна відмітити, що на базі одного ліквідованого Департаменту митної справи Міністерства доходів і зборів України (далі - Міндоходів) (у кількості 203 шт. од.), було створено аж чотири (!) департаменти з питань державної митної справи у апараті ДФС України (у кількості 276 шт. од.): Департамент організації митного контролю та митного оформлення (у кількості 76 шт. од.); Департамент адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання (у кількості 77 шт. од.); Департамент аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням (у кількості 72 шт. од.); Департамент розвитку митної справи (у кількості 51 шт. од.) [5]. У зв’язку з цим виникає низка питань: нащо утворювати замість одного фахового департаменту ДФС України аж чотири? Для більш ефективного регулювання державної митної справи? Навіщо вводити у штатно-посадові книги митниць ДФС України чотири штатні одиниці посад заступників керівників митниць, замість колишніх трьох у митницях Міндоходів України? Для більш дієвого функціонування митниць ДФС на територіях їх службового обслуговування (зонах їх діяльності)? І такі кроки реалізовано у процесі оптимізації центральних органів виконавчої влади, модернізації ролі та функцій виконавчої влади за умов трансформаційного періоду. На нашу ж думку, потрібно скорочувати не державні установи, які замість декількох зводяться в одну, а скорочувати функціональні повноваження цих державних установ, передусім їх контрольні функції. Що стосується другого структурного рівня ДФС України – місцевого (регіонального), то до територіальних підрозділів ДФС України на місцях, які відповідно до територіального поділу України функціонують в обласних (регіональних) та районних центрах країни, відносяться: 1) головні управління ДФС України в областях (далі ГУ ДФС України); 2) головне управління ДФС України в місті Київ; 3) міжрегіональне головне управління ДФС України – Центральний офіс з обслуговування великих платників; 4) митниці ДФС України 5) спеціалізована державна податкова інспекція з обслуговування великих платників; 6) державні податкові інспекції у районах, містах (крім міста Київ), районах у містах та об’єднані державні податкові інспекції ГУ ДФС України в областях та у місті Київ [8]. Слід відмітити, що на територіях службового обслуговування та у складі структур державних податкових інспекцій ДФС України у районах, містах (крім міста Київ), районах у містах, об’єднаних та спеціалізованих державних податкових інспекцій ДФС України дислокуються та діють оперативні підрозділи податкової міліції та слідчі підрозділів фінансових розслідувань [8]. При цьому, в складі апарату ДФС України функціонують на правах департаментів такі підрозділи податкової міліції: 1. Головне слідче управління фінансових розслідувань; 2. Головне оперативне управління; 3. Головне управління власної безпеки [5]. Одним із ключових завдань головних управлінь апарату ДФС України є забезпечення можливості проведення системної послідовної роботи з попередження, виявлення, розслідування та подальшого стягнення реальних коштів до бюджету за рахунок повного руйнування злочинних схем, а також здійснення координації, контролю за відповідною діяльністю підрозділів оперативного реагування податкової міліції та слідчих підрозділів фінансових розслідувань, що дислокуються та діють у складі державних податкових інспекцій ДФС України у районах, містах (крім міста Київ), районах у містах, об’єднаних та спеціалізованих державних податкових інспекцій ДФС України, а також здійснення моніторингу за діями співробітників підрозділів оперативного реагування податкової міліції. До територіальних органів ДФС України відносяться також спеціалізовані департаменти та спеціалізовані органі ДФС України (наприклад, спеціалізована лабораторія з питань експертизи та досліджнь ДФС України, Департамент спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС України тощо) [9]. Митниці ДФС України з відокремленими структурами – митними постами, є територіальними органами ДФС України на місцях, особливим «ланцюгом» другого структурного рівняєдиної організаційної системи ДФС України. Відповідно до розпорядження українського уряду від 6 серпня 2014 р., було утворено 26 митниць (юридичних осіб публічного права) територіальних підрозділів ДФС України замість 27 митниць колишніх Міндоходів України): Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Закарпатська, Запорізька, Івано-Франківська, Київська, Київська міська, Кіровоградська, Луганська, Львівська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Рівненська, Сумська, Тернопільська, Хмельницька, Черкаська, Чернівецька, Чернігівська, Енергетична [10]. Вже 9 вересня 2014 р. ДФС України створило у структурі 26 митниць, 205 митних постів, які є відокремленими структурними підрозділами цих територіальних підрозділів ДФС України: Вінницька – 6 митних постів, Волинська – 11, Дніпропетровська – 12, Донецька – 9, Житомирська – 6, Закарпатська – 14, Запорізька – 6, Івано-Франківська – 5, Київська – 3, Київська міська – 5, Кіровоградська – 2, Луганська – 10, Львівська – 16, Миколаївська – 6, Одеська – 9, Полтавська - 2, Рівненська – 7, Сумська – 11, Тернопільська – 2, Хмельницька – 3, Черкаська – 4, Чернівецька – 6, Чернігівська – 11, [11], Енергетична – 8 [13]. Дослідження територіальних органів ДФС буде відбуватися на прикладі Дніпропетровської області. Висновок За час проходження практики в Дніпропетровській митниці я ознайомилась з сучасними інформаційними технологіями, що використовуються у митних органах, методичними та практичними основами митної справи. Опрацювала нормативні документи, що стосуються напрямків роботи та діяльності Дніпропетровської митниці В процесі проходження практики в мене не з’являлися труднощі в пошуку інформації, пов’язаної з роботою митниці. Керівник практики та співробітники відділу створили належні умови та забезпечили виконання мною робочого плану практики, ведення табелю обліку використання робочого часу, проведення інструктажу по техніці безпеки на робочому місці. Керівник практики здійснював постійний контроль за виконанням програми практики, надавав консультації та практичну допомогу в оформленні всіх необхідних документів. Не дивлячись на завантаженість, інспектори завжди знаходили час, щоб грунтовно відповісти на мої запитання. Вони всіляко намагалися за той короткий період мого перебування у відділі якомога ближче ознайомити мене із роботою інспектора митниці. На мою думку, я доцільно використала час, що був відведений на проходження практики, за який я поповнила свої знання щодо практичних основ митної справи.