0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління конкурентоспроможністю вітчизняних логістичних центрів на зовнішньому ринку (ID:441497)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Митна справа
Сторінок: 123
Рік виконання: 2020
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП.5 РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЯ ВІТЧИЗНЯНИХ ЛОГІСТИЧНИХ ЦЕНТРІВ НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ.9 1.1. Проблематика термінологічного апарату логістичних центрів.9 1.2. Формування логістичної стратегії у вітчизняних логістичних центрах (портах) на зовнішньому ринку.18 1.3. Аналіз критеріїв конкурентоспроможності вітчизняних логістичних центрів (портів) на зовнішньому ринку.32 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ВІТЧИЗНЯНИХ ЛОГІСТИЧНИХ ЦЕНТРІВ НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ.44 2.1. Аналіз діяльності та організаційно-економічна характеристика ПАТ «Київський річковий порт».44 2.2. Обґрунтування підходів і методів вирішення завдання побудови логістичної конкурентоспроможної стратегії в портах.58 2.3. Особливості управління конкурентоспроможністю вітчизняних логістичних центрів на зовнішньому ринку.66 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ВІТЧИЗНЯНИХ ЛОГІСТИЧНИХ ЦЕНТРІВ НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ.78 3.1. Алгоритм розробки і реалізації логістичної конкурентоспроможної стратегії в порту.78 3.2. Побудова локального (регіонального) і глобального векторів стратегічного розвитку конкурентоспроможності порту.86 ВИСНОВКИ.94 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.101 ДОДАТКИ.111
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність магістерської роботи. Розвиток міжнародного ринку виробництва продукції йде шляхом спеціалізації та одночасної інтеграції, коли сировину добувають в одних країнах, а виготовляють продукцію і здійснюють збірку механізмів в інших. Це стимулює вдосконалення національних транспортних систем, формування міжнаціонального ринку транспортних послуг. Перше місце займають вимоги щодо прискореного руху товарів, безпеки і збереження вантажів, реалізації технологій перевезень «від дверей до дверей» і «точно в строк». Застосування методів логістики в управлінні вітчизняними логістичними центрами (портами) на зовнішньому ринку явище не нове. З 1970-х рр. портові підприємства СРСР працювали на принципах безперервного планування і регулювання; у виробництво було впроваджено безперервні плани графіки роботи флоту, графіки роботи портів, графіки роботи транспортних вузлів. Застосування принципів безперервного планування можна охарактеризувати як високий рівень диспетчеризації того часу. Очевидно, що це і був логістичний підхід до обробки експортно-імпортних, транзитних вантажів в морських портах в умовах планової економіки. Однак термін «логістика» в той час не був настільки популярний. Відзначимо, що в світовій глобалізованій економіці для реалізації конкурентних переваг морських портів необхідно використовувати наявний досвід в диспетчеризації із застосуванням сучасних ІT-технологій. Сучасна економічна ситуація в Україні характеризується збільшенням обсягів виробництва в багатьох галузях народного господарства і, як наслідок, постійно зростаючим обсягом перевезень. Транспортна галузь охоплює не тільки доставку вантажів всередині країни, а й експортно-імпортні і транзитні вантажопотоки, які як правило перевозяться не одним видом транспорту, а декількома (мультимодальні перевезення). Вимоги вантажовідправників і вантажоодержувачів до якості сервісу транспортних компаній постійно .................