0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Порівняльний аналіз грошово-кредитної політики України та Швеції (ID:179678)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 34
Рік виконання: 2017
Вартість: 240
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ І. Теоретичні основи дослідження грошово-кредитної політики 1.1 Поняття грошово-кредитної політики у працях вітчизняних та зарубіжних дослідників 1.2 Зміни грошово-кредитної політики в системі сучасного макроекономічного регулювання РОЗДІЛ ІІ. Особливості монетарної політики України та Швеції у 2013 -2015 роках 2.1 Особливості монетарної політики Швеції 2.2 Особливості монетарної політики України РОЗДІЛ ІІІ. Проблеми проведення грошово-кредитної політики в Україні та Швеції 3.1 Проблеми проведення грошово-кредитної політики в Швеції 3.2 Проблеми проведення грошово-кредитної політики в Україні ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1 Поняття грошово-кредитної політики у працях вітчизняних та зарубіжних дослідників Гроші відіграють виключно важливу роль в ринковій економіці. «Гроші, - справедливо зауважує А.М. Рикачев, - є загальним зв'язком, який з'єднує нас в те, що називається організмом народного господарства. Вони пов'язують споживачів з виробниками, робочих з капіталістами, капіталістів з покупцями. Вони служать загальною формою економічних відносин нашого часу». «Гроші - не річ, а «суспільні відносини», - написав К. Маркс ще в «Убогості філософії». Гроші є зовнішнім (речовим) виразом соціальних відносин, що виникають на грунті обмінних угод. У цьому визначенні підкреслюється соціальний характер грошей, а отже, визначається загальна їх роль [7, с.56]. Основним ринковим регулятором стабільності економічного розвитку є державна грошово-кредитна політика. Саме вона визначає напрями і можливості регулювання економіки монетарними методами. Зміст грошово-кредитної політики зумовлений особливостями економічних систем, завданнями і межами державного втручання в економіку. За ринкових умов господарювання грошово-кредитна політика перебуває у тісній взаємодії з бюджетно-фіскальною політикою. Основною метою політики в сучасних умовах є стабілізація економіки, забезпечення зайнятості та стримування інфляції. В окремих випадках, як синонім грошово-кредитної, вживається поняття «монетарна політика», яка базується на спроможності грошово-кредитної системи впливати на грошову пропозицію та, відповідно, на відсоткову ставку, а через неї – на інвестиції та реальний дохід. Такий акцент на визначення сутності грошово-кредитної політики, пов'язаний з поширенням теорії монетаризму, в якій роль грошових чинників впливу на економіку гіпертрофована. 2.2 Особливості монетарної політики України На тлі чіткої і послідовної монетарної політики Швеції, українська політика і практика НБУ виглядають досить невиразно. Адміністрування на валютних ринках не зміцнило стійкість макроекономічного середовища, а радше розбалансувало його, посилюючи паніку та невпевненість суспільства й бізнесу у спроможності НБУ захистити національну грошову одиницю. Чинники, які зумовили нестійкість валютних і фінансових ринків, не усунуті й досі, тому ризики поглиблення дисбалансів залишаються високими [9, с.51]. Протягом останніх років в Україні досить гостро стоїть проблема аналізу факторів, які викликають структурні дисбаланси в економіці і складових забезпечення економічного зростання та визначають напрям монетарної політини НБУ. До них слід віднести: скорочення реального сектору економіки; прискорення інфляції, яке призвело до зниження доходів населення та споживання в реальному вимірі; зростання частини відтоку коштів з економіки України на оборону; розвиток фінансового сектору супроводжується стрімким зменшенням банків, скороченням депозитної бази та пропозиції кредитів; у 2015 р. знос капіталу перевищив інвестиції; заощадження зосереджені у фінансових установах, уряді та у домашніх господарствах; сировинна орієнтація промислового виробництва; підвищена вразливість до макроекономічних шоків; «хронічні» платіжні дисбаланси; імпортозалежність. Дієвість зазначених структурних дисбалансів економіки підтверджується негативною тенденцією показників економічного розвитку України (табл. 2.2)