0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз конкурентоспроможності підприємства на світовому ринку (ID:217430)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 112
Рік виконання: 2018
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ I. Теоретичні засади формування та реалізації стратегії міжнародної конкурентоспроможності підприємства 1.1. Поняття та види міжнародної конкурентоспроможності підприємства 1.2. Чинники та умови впливу на міжнародну конкурентоспроможність 1.3. Методи та підходи до оцінки міжнародної конкурентоспроможності 1.4. Аналіз стратегій міжнародної конкурентоспроможності. РОЗДІЛ II. Аналіз конкурентоспроможності корпорації Johnson & Johnson 2.1. Загальні характеристичні риси підприємства “Johnson & Johnson” 2.2. Оцінка фінансово-господарського стану діяльності як фактор конкурентоспроможності 2.3. Аналіз зовнішньоекономічної діяльності підприємства в контексті конкурентних переваг 2.4. Статусна позиція міжнародної конкурентоспроможності у глобальному середовищі РОЗДІЛ III. Стратегія забезпечення міжнародної конкурентоспроможності в рамках стратегії розвитку корпорації 3.1. Конкурентоспроможність - як елемент стратегії розвитку корпорації 3.2. Механізм реалізації стратегії конкурентоспроможності 3.3. Ефективність стратегії розвитку корпорації «Johnson & Johnson» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Конкурентоспроможність підприємства є одним із ключових критеріїв оцінки ефективності його діяльності. Міжнародна конкурентоспроможність – це здатність підприємства ефективно здійснювати свою діяльність на зовнішньому ринку, а також можливість досягнення ефективної фінансово-господарської, зовнішньоекономічної діяльності та лідируючих позицій в умовах жорстокого конкурентного середовища. Необхідно підкреслити, що для забезпечення стійких конкурентних позицій на світовому ринку, підприємству, перш за все, необхідно володіти конкурентним перевагами на національному ринку, вправно використовувати всі свої ресурси та можливості. Посилення динамізму конкурентної боротьби виступає характерною рисою сучасного економічного середовища. За сучасних умов, для яких притаманна постійна зміна факторів зовнішнього середовища та зростання ризику діяльності, все більшої актуальності набуває питання забезпечення конкурентоспроможності підприємства на міжнародному ринку. На основі таких тенденцій у провідних країнах світу відбувається глобальне впровадження сучасних моделей управління міжнародною конкурентоспроможність корпорацій та виокремлення його в одне із ключових завдань державної економічної політики. Ключове місце у підвищенні міжнародної конкурентоспроможності підприємств займає процес формування конкурентних переваг, оскільки саме вони забезпечують їх передові позиції в галузі та важелі впливу на співвідношення конкурентних сил. Як результат, виникає об’єктивна необхідність в розробці ефективних управлінських методик підвищення конкурентоспроможності підприємницьких структур. Стратегія розвитку являється одним із найважливіших напрямів стратегічного управління підприємством, діяльність якого характеризується високим рівнем нововведень, ступенем ризику та здатністю швидко адаптуватися до змін зовнішнього середовища. Такі обставини зумовлюють актуальність і безпосереднє практичне вивчення, аналіз ринку косметичних та санітарно-гігієнічних товарів, а також медичного устаткування в світі на прикладі конкретного підприємства. Незважаючи на те, що J & J робить значний акцент на створенні лояльності споживачів за допомогою сильних маркетингових заходів, невдачі, викликані поверненням продуктів J & J у галузі здоров’я споживачів, в поєднанні зі зниженням довіри до дитячих продуктів у Китаї негативно позначилися на репутації компанії та іміджі високоякісної продукції в цілому, що створює проблеми для J & J щодо відновлення споживчої довіри до брендових продуктів і до корпорації в цілому. В результаті цих факторів, J & J необхідно пожвавити маркетингову діяльність. Окрім інвестицій в традиційну практику брендингу, у тому числі постійні інновації продукту, J & J слід використовувати інноваційні, інтерактивні комунікації для того, щоб відновити лояльність споживачів. Вони можуть надати можливості для чіткої та ефективної комунікації з великою базою споживачів. Отже, впровадження ефективної маркетингової і рекламної діяльності дозволить покращити позиції компанії на ринку. Конкуренція на ринках, що розвиваються, стає все більш інтенсивною. Компанії необхідно зробити акцент на використанні переваг своєї децентралізованої моделі, яка дає можливість більш детально сконцентруватися на специфіці місцевого споживчого попиту, знайти важливі локальні канали збуту та розробити правильну маркетингову політику, орієнтовану на місцевого споживача. Також слід звертати увагу на низьку платоспроможність споживачів на цих ринках, що є важливим при визначенні ціни і може потребувати розробки більш дешевих аналогів продукції. Оскільки споживачі на ринках, що розвиваються, поступово адаптуються до західного способу життя, потреби у продукції компанії стають все більш витонченими. На ринках, що розвиваються, найбільш динамічні інновації і зростання зосереджені у певних категоріях, таких як догляд за шкірою, догляд за волоссям, декоративна косметика і парфумерія. Ці категорії, за прогнозами, зазнають сильного зростання на ринках Китаю, Індії та Бразилії до 2020 р. Отже, розвиток присутності в найбільших ринках, що розвиваються, особливо в Китаї, Бразилії та Росії, має стати ключовим елементом у стратегії J & J. Зміцнення економічного розвитку і підвищення рівня інформованості споживачів про ринок косметики і особистої гігієни є основними причинами динамічного зростання галузі в цих регіонах. Менша конкуренція з боку приватних марок на цих ринках також надає J & J більше шансів для підтримки зростання продажів брендової продукції. Споживачі в країнах, що розвиваються, в одному і тому ж регіоні можуть бути дуже різнорідними з погляду вимог до продукції. Тому інновації, маркетинг і реклама компанії потребують культурної адаптації для завоювання споживачів. Компанії доцільно зробити акцент на розробці продукції особистого догляду для чоловіків, оскільки відбувається зростання інтересу до цієї продукції по всьому світу. Крім того, у зв’язку зі старінням населення у розвинених країнах і зростанням тривалості життя у світі значний потенціал має продукція для літніх людей, зокрема для Johnson&Johnson це означає можливість розвитку сегменту охолоджуючих засобів по догляду за шкірою. У зв’язку із зростанням купівельної спроможності населення після кризи і попиту на дорогу продукцію, слід збільшити інвестиції у розробку нових видів косметики преміум-сегменту і парфумів, зокрема у зв’язку зі значним попитом – в області догляду за шкірою в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні і США. Доцільними є також інвестиції у розробку технологічно інноваційної продукції у сфері догляду за шкірою і сонцезахисних засобах. Оскільки більше 60% доходів від продажів продукції галузі припадало на країни Латинської Америки та Азії в 2016 році, компанії слід зосередити увагу на розробці продукції для цих ринків, збільшити інвестиції у дослідження попиту у цих регіонах. Слід зважати на те, що потенціал для росту на ринках розвинених країн є більш обмеженим, ніж на ринках країн, що розвиваються. За прогнозами до 2020 року у розвинених ринках очікується стагнація, особливо в Єврозоні. У сфері дистрибуції Johnson&Johnson слід сконцентрувати ресурси на здійснення прямих продажів і продажів через Інтернет, оскільки саме цей канал збуту був найбільш ефективними у 2016 році в цілому по галузі, в той час як частка продажів універмагів впала. Слід також враховувати більший попит у галузі за підсумками 2016 року у сегментах декоративної косметики, парфумерії та сонцезахисних засобів, ніж в основних сегментах, таких як догляд за порожниною рота, що свідчить про доцільність зосередження діяльності компанії на цих сегментах.