0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова міжнародна економіка "Зовнішня торгівля українськими продуктами харчової промисловості" (ID:230517)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 52
Рік виконання: 2016
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………. 3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ ЯК СИСТЕМИ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН…………………….……………………. 5 1.1. Сутність зовнішньої торгівлі ………………………………….…… 5 1.2. Теорії міжнародної торгівлі………………………………………… 7 1.3. Етапи розвитку зовнішньої торгівлі…………………......………… 14 Висновки до розділу 1…………………………………………………… 22 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ………….… 24 2.1. Характеристика експортного потенціалу України..………...…….. 24 2.2. Аналіз експортної політики України…………………...………….. 27 2.3. Аналіз харчової промисловості України…………………...……… 31 Висновки до розділу 2……………………………………………....…… 40 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ ПРОДУКТАМИ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ........….. 42 3.1. Перспективи розвитку харчової промисловості України......….… 42 3.2. Напрямки розвитку експортної політики України………...…...… 45 Висновки до розділу 3……………………………………………......…. 47 ВИСНОВКИ…………………………………………………………....... 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………….……. 50
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми курсової роботи. Міжнародна торгівля за своїми масштабами й функціями в загальному комплексі міжнародних економічних відносин зберігає винятково важливе значення. Вона є важливим фактором розвитку кожної країни та підвищення ефективності виробництва конкурентоспроможної продукції. Це зумовлено тим, що торгівля дозволяє країнам розвивати спеціалізацію, підвищувати продуктивність своїх ресурсів і таким чином збільшувати загальний обсяг виробництва. Входження економіки України в систему світових господарських відносин зумовлює необхідність розширення експортного потенціалу України. В умовах економічної кризи це питання стає ще більш гостро. Одним із важливих напрямів розвитку експортних можливостей національної економіки є експортний потенціал харчової промисловості України. Харчова промисловість України спроможна не лише забезпечити потреби внутрішнього ринку в продовольчих товарах, а й сформувати потужний експортний потенціал держави. Але існує чимало проблем у цій сфері: від неякісного виробництва до ірраціональної експортної політики. Отже, актуальність проблем зовнішньої торгівлі українськими продуктами харчової промисловості та необхідність комплексного дослідження теоретичних, методичних та практичних питань у цій сфері, обумовила вибір теми курсової роботи, її мету, завдання і предмет дослідження. Об’єктом курсової роботи є харчова промисловість України, а також міжнародна торгівля, як система економічних відносин. Предметом курсової роботи є зовнішня торгівля українськими продуктами харчової промисловості, як перспективна галузь економіки України. Мета і завдання курсової роботи. Мета курсової роботи полягає у вивченні теоретичних основ міжнародної торгівлі як системи економічних відносин, аналізі експортного потенціалу та експортної політики України, розробці практичних рекомендацій для покращення розвитку даної сфери економіки. Для досягнення мети курсової роботи були поставлені такі завдання: - вивчити сутність зовнішньої торгівлі; - вивчити теорії вільної торгівлі; - вивчити етапи розвитку зовнішньої торгівлі; - проаналізувати експортний потенціал України; - проаналізувати експортну політику України; - проаналізувати харчову промисловість України; - розробити перспективи розвитку харчової промисловості України; - розробити напрямки розвитку експортної політики України. Методи курсової роботи. Методологію курсової роботи становлять основні положення теорії пізнання, а також фундаментальні положення сучасної економічної теорії. Вирішення поставлених завдань здійснювалося з урахуванням сучасної наукової думки вітчизняних і зарубіжних вчених, чинного законодавства. У процесі написання курсової роботи застосовувались різноманітні специфічні методи економічних досліджень, взаємопов'язані загальною логікою аналізу: методи наукової абстракції, індукції та дедукції, групування, порівняння, аналізу і синтезу тощо. Інформаційна база складається з підручників, наукових публікацій з обраної тематики, звітних матеріалів об’єкту курсової роботи, інтернет-ресурсів та власних спостережень. Структура курсової роботи. Відповідно до мети, завдань, логіки дослідження курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, поділених на вісім підрозділів, висновків і списку використаних джерел. Повний обсяг курсової роботи складає 52 сторінки.