0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення стратегії просування продукції ТОВ «Кріоліт-Дніпро» на зовнішньому ринку (ID:35987)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 109
Рік виконання: 2012
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ розробки та реалізації стратегії ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК 1.1. Теоретичні основи розробки стратегії підприємств на зовнішньому ринку 1.2. Особливості планування реалізації стратегії виходу підприємств на зовнішній ринок 1.3. Особливості нормативно-правового регулювання зовнішньоекономічної діяльності підприємств РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТОВ «КРІОЛІТ-ДНІПРО» НА ЗОВНІШНІХ РИНКАХ 2.1. Організаційна характеристика ТОВ «Кріоліт-Дніпро» 2.2. Стан світового ринку кондитерських виробів та стратегічних позицій ТОВ «Кріоліт-Дніпро» 2.3. Аналіз зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Кріоліт-Дніпро» РОЗДІЛ 3. ВИЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ОРІЄНТИРІВ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «КРІОЛІТ-ДНІПРО» НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ 3.1. Ринкові можливості та перешкоди активізації експортної діяльності ТОВ «Кріоліт-Дніпро» 3.2. Обгрунтування вибору цільового зовнішнього ринку збуту продукції ТОВ «Кріоліт-Дніпро» зі стратегічних позицій 3.3. Аналіз економічної ефективності обраного напрямку стратегічного розвитку ТОВ «Кріоліт-Дніпро» на зовнішньому ринку ВИСНОВКИ ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову