0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості формування торговельного режиму України з Ізраїлем (ID:444125)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 19
Рік виконання: 2021
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Вступ 3 1. Загальні відомості про державу Ізраїль 5 2. Особливості зовнішньої торгівлі між Україною та Ізраїлем 7 2.1. Правове поле двостороннього торгового співробітництва 7 2.2. Аналіз імпорту та експорту між державами 9 2.3. Оцінка торговельної співпраці України та Ізраїлю 12 3. Перспективи зовнішньоторговельного співробітництва України та Ізраїлю 14 Висновки 17 Список джерел 19
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
АП82 Вступ Розвиток міжнародної торгівлі з кожним роком набирає все більших і більших обертів. І це стосується не лише обсягів переміщених через кордони держав товарів, робіт, послуг, а головним чином удосконалення механізмів здійснення міжнародної торгівлі. Зокрема, спрощення або ліквідація торговельних бар’єрів між країнами та запровадження уніфікованих правил для всіх учасників міжнародної торгівлі. Зовнішня торгівля як ключова форма соціально-економічних зв’язків між різними державами базується на принципах міжнародного поділу праці та нерівномірного розподілу виробничих потужностей і сировинних ресурсів. Зовнішня торгівля дозволяє ефективно та раціонально перерозподіляти продукцію з одних національних ринків, де насиченість певними товарами, роботами або послугами є занадто високою, на інші, де існує непокритий попит на такі товари, роботи або послуги. При цьому важливими умовами для успішного здійснення зовнішньоторговельних операцій є наявність чіткої регламентації процесу, прозорість умов та відсутність штучних бар’єрів. Забезпечення таких умов здійснюють не національні суб’єкти господарювання (резиденти), які прагнуть вийти на міжнародний торговий ринок або вже є його учасниками, а їх держави, які уповноважені на створення правового поля для здійснення зовнішньої торгівлі між державами шляхом ратифікації двосторонніх угод та меморандумів. В умовах глобалізації світової економіки та постійного нарощування обсягів міжнародної торгівлі двосторонні угоди між державами про торгово-економічну співпрацю поступається необхідності розробки, створення та запровадження єдиних уніфікованих правил зовнішньої торгівлі на базі багатосторонніх угод, які б були прийнятними для всіх або більшості учасників міжнародної торгівлі. Одним із таких прикладів є Хартія економічних прав та обов’язків держав, прийняті ще у 1974 році на двадцять дев’ятій сесії Генеральної Асамблеї ООН, яка визначає основні принципи економічних відносин між державами на світовому рівні. Іншим прикладом є Генеральна угода з тарифів і торгівлі, прийнята у ще 1947 році з метою врегулювання міжнародних торгово-економічних, забезпечення раціонального використання світових ресурсів та створення умов для обміну товарів і розширення виробництва. Україна є активним учасником світового ринку торгівлі товарами, роботами та послугами та повноправним членом Світової організації торгівлі (з 2008 року). Усвідомлюючи ключову роль міжнародної торгівлі та її вплив на розвиток національної економіки, наша держава активно співпрацює у цій сфері як на двосторонньому, так і на багатосторонньому рівнях з метою розширення спектру можливостей для національних суб’єктів господарювання. Враховуючи вищевикладене, а також з огляду на актуальність питання міжнародної торгівлі в умовах світової пандемії, ця робота присвячена торгово-економічним відносинам України з одним із найважливіших партнерів нашої держави – з Ізраїлем.