0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СТАНОВЛЕННЯ ТА РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ФІРМИ В МІЖНАРОДНОМУ ТУРИЗМІ (ID:59784)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 105
Рік виконання: 2012
Вартість: 1700
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНОВЛЕННЯ ТА РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ФІРМИ НА РИНКУ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ 1.1. Сучасний стан туристичного ринку та причини його концентрації 1.2. Становлення туристичної діяльності фірми: основні етапи 1.3 Цілі та інструменти регулювання діяльності фірми в міжнародному туризмі Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФУНКЦІОНУВАННЯ ФІРМИ В КОНТЕКСТІ ВИХОДУ НА МІЖНАРОДНИЙ РИНОК ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 2.1. Діяльність великих фірм на ринку міжнародного туризму 2.2. Специфіка функціонування фірм малого та середнього бізнесу у сфері міжнародного туризму 2.3 Аналіз господарської діяльності фірми на прикладі ТзОВ «Готельно-курортний комплекс «Карпати» Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЗМ ЕФЕКТИВНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ ФІРМИ В МІЖНАРОДНОМУ ТУРИЗМІ 3.1. Вдосконалення напрямів та інструментів регулювання діяльності в умовах функціонування фірми на ринку міжнародного туризму 3.2. Розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності діяльності туристичних підприємств України Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ ДОДАТКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову