0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Презентація "Формування синергійного ефекту у бізнес-моделюванні" (ID:1148224)

Тип роботи: інше
Сторінок: 34
Рік виконання: 2020
Вартість: 340
Купити цю роботу
Зміст
Що таке синергія - 2 с. Класифікація синергізму - 5 с. Джерела виникнення синергічного ефекту - 12 с. Методики оцінювання синергізму в бізнесі - 16 с. Що таке стратегічний альянс - 19 с. Специфіка створення стратегічних альянсів - 30 с.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Необхідність імплементації синергізму в управління новими бізнес-моделями диверсифікованих компаній обгрунтував І. Ансофф, який запропонував 4 основні компоненти стратегії: масштаби товарного ринку, вектор зростання, конкурентні переваги, синергізм; також він одним з перших визначив економічний базис синергізму. Характерною особливістю економічної основи синергізму є потенціал всієї сукупності матеріальних і нематеріальних ресурсів, а також їх зв’язок з інтелектуальним капіталом. Економічна сутність синергізму в бізнес-моделюванні обґрунтовується специфічністю таких елементів, як ресурси, організаційні здатності та компетенції підприємства. При цьому серед усієї сукупності ресурсів вагомий синергічний ефект здатні забезпечити саме нематеріальні ресурси.