0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ДЕРЖАВНИЙ БРЕНДИНГ САУДІВСЬКОЇ АРАВІЇ (ID:836589)

Тип роботи: аналітична робота
Сторінок: 34
Рік виконання: 2022
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ АНОТАЦІЯ 3 ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ОПИС ПРОБЛЕМИ 7 1.1 Саудівська Аравія: чорні плями в історії формування іміджу держави. 7 1.2 Імідж Саудівської Аравії сьогодні. Куди йдемо та чого прагнемо? 11 РОЗДІЛ 2. ВАРІАНТИ ПОЛІТИКИ 15 2.1 Рамки аналізу 15 2.2 Оцінювання альтернатив політики: «Відкритість та демократія» чи «Імідж з ісламом»? 15 ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ 23 БІБЛІОГРАФІЯ 26 ДОДАТКИ 28 АЛФАВІТНИЙ ПОКАЖЧИК 31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
АНОТАЦІЯ Саудівська Аравія, будучи довгий час закритою державою, де усьому світу відомо про присутність у ній смертної кари, придушення свободи слова, а також, обмеження прав та можливостей для жінок, – усе це створювало неоднозначне сприйняття Королівства у світі. На порядку денному, уряд Саудівської Аравії заявляє про готовність до змін. Ще у 2017 році, спадковий принц Саудівської Аравії Мухаммед ібн Салман ас-Сауд заприсягся повернути країну до «помірного ісламу», заявивши, що «все, що відбувалося за останні 30 років, – це не Саудівська Аравія». Згідно з цим, метою даної аналітичної доповіді є розробка ефективного підходу щодо розв’язання проблеми політики, яка полягає у потребі покращення брендингу та іміджу Саудівської Аравії у світі. Авторка пропонує два альтернативні підходи: «Відкритість та демократія» й «Імідж з ісламом», які спрямовані на вирішення проблеми. На основі опрацьованого матеріалу, було зроблено висновок, що Саудівська Аравія має високий потенціал, але потребує докладання зусиль щодо стратегії побудови бренду держави і кроків щодо його вдосконалення.