0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Електронні ЗМІ у формуванні міжнародного іміджу держави (ID:99618)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 94
Рік виконання: 2014
Вартість: 2000 грн
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ МІЖНАРОДНОГО ІМІДЖУ ДЕРЖАВИ. 1.1. Теоретико-концептуальні підходи до дослідження міжнародного іміджу держави. 1.2. Стан наукової розробки теми та джерельна база дослідження. РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МІЖНАРОДНОГО ІМІДЖУ ДЕРЖАВИ. 2.1. Поняття та основні фактори формування міжнародного іміджу держави. 2.2. Електронні ЗМІ як суб’єкти формування міжнародного іміджу держави. РОЗДІЛ ІІІ. ЕЛЕКТРОННІ ЗМІ ЯК СУБ’ЄКТ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ДЕРЖАВИ. 3.1.Засоби та методи формування міжнародного іміджу держави. 3.2. Використання електронних ЗМІ у формування іміджу України та Росії на міжнародній арені. РОЗДІЛ ІV. ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ. 4.1. Ризики у професійній діяльності гуманітаріїв. 4.2. Оцінка радіаційної обстановки після ядерного вибуху. 4.3. Моніторинг надзвичайний ситуацій у ЗМІ (сайт Державної служби надзвичайних ситуацій України) ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову