0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Мікроекономіка (ID:100239)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Мікроекономіка
Сторінок: 10
Рік виконання: 2016
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
Задача 1. Конкурентна фірма функціонує у короткостроковому періоді. В таблиці наведено динаміку сукупних витрат залежно від зміни обсягу виробництва: Обсяг випуску продукції 0 1 2 3 4 5 Сукупні витрати 10 12 16 23 31 40 Визначте: 1. Ціну беззбитковості фірми; 2. Обсяг продукції, який фірма буде виробляти за ціною беззбитковості; 3. Побудуйте графік рівноваги фірми в ситуації беззбитковості; 4. При якій ціні товару підприємство зупинить його виробництво у довгостроковому періоді? 5. Який обсяг виробництва обере підприємство за ринкової ціни 8 грн.? Задача 2. Попит та пропозиція на обіди в студентській їдальні описуються рівняннями: Qd = 2400 – 100 P Qs = 100 + 250 P Визначити рівноважну ціну та кількість проданих обідів за такою ціною. Піклуючись про студентів, адміністрація встановила ціну 3 грн. за обід. Охарактеризуйте наслідки такого рішення. Задача 3. Коли ціна товару Х зросла з 10 до 15 грн., споживання товару У збільшилося з 50 до 75 одиниць. Обчисліть коефіцієнт перехресної еластичності попиту і визначте, якими є ці товари. Задача 4. Дайте порівняльну характеристику ринкових структур, заповнив-ши наступну таб¬лицю відповідями "так", "ні", "можливо": Фірми Досконала конкуренція Монополістична конкуренція Монополія 1 2 3 4 виробляють диференційовану продукцію стикаються зі спадною кривою попиту обирають обсяг випуску за правилом MR=MC для оптимального обсягу випу¬ску мають Р=МС для кожного обсягу випуску крім першої одиниці мають P>MR мають бар'єри до входження в галузь отримують економічний при¬буток у довгостроковому пері¬оді залишають ринок, якщо у дов¬гостроковому періоді P<LAC 1 2 3 4 припиняють виробництво, якщо у короткостроковому періоді P<AVC мають надлишкові потужності рекламують продукцію
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову