0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Математична гра у формуванні логічного мислення дошкільників» (ID:1009956)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 114
Рік виконання: 2023
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ МИСЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА ЗАСОБОМ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ 1.1 Мислення як психічний пізнавальний процес 1.2 Основи теорії розвитку логічного мислення у дітей дошкільного віку. 1.3Аналіз психологічних досліджень розвитку мислення у дітей дошкільного віку 1.4 Поняття, характеристика, різновиди дидактичних ігор, їх вплив на розвиток мислення дошкільнят Висновок до 1 розділу РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЧЕРЕЗ ІГРОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ДИДАКТИЧНІ ІГРИ 2.1 Умови організації та педагогічного впливу на розвиток логіко-математичної компетенції дітей в дошкільних закладах освіти. 2.2 Розвиток математичних навичок у дітей дошкільного віку 2.3Особливості розвитку математичних здібностей та їх формування в дітей дошкільного віку з акцентом на логічне мислення 2.4 Вплив дидактичних ігор на розвиток математичних здібностей дітей 2.5 Розвивальне математичне середовище ЗДО – передумова розвитку логічного мислення у дітей передшкільного віку Висновок до 2 розділу РОЗДІЛ 3. ПРИНЦИПИ МЕТОДИКИ РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. 3.1 Інноваційні педагогічні підходи до розвитку логіко-математичних умінь у дітей старшого дошкільного віку. 3.2 Ментальна арифметика як інноваційний підхід у розвитку логіки у дітей. Висновки до 3 розділу РОЗДІЛ 4. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ МАТЕМАТИКИ В ЗДО №31 4.1 Основний діагностичний засіб для проведення дослідження. 4.2 Технологічні та ресурсні засоби, які забезпечують проведення експериментального проєкту "Цікава математика". 4.3 Практичні поради та методичні рекомендації з розвитку логічного мислення у дітей дошкільного віку. Висновок до 4 розділу ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Інші роботи з даної категорії: