0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особистісно-орієнтований підхід як засіб формування творчих здібностей в учнів початкової школи (ID:1025674)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 68
Рік виконання: 2024
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……….……………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ…………………………………………………………….6 1.1. Аналіз основних понять дослідження в сучасній психолого-педагогічній літературі……………………………………………………………………………6 1.2. Особливості розвитку творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку…………………………………………………………………………………10 1.3. Засоби, методи та прийоми розвитку творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку……………………………………………………………………16 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА ОСНОВІ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГ ПІДХОДУ………22 2.1. Особистісно-орієнтований урок як засіб розвитку творчих здібностей учнів початкової школи……..…………………………………………………………………22 2.2. Позакласна робота для розвитку творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку………………………..................................................................................................32 2.3. Шляхи оптимізації та розвитку творчих здібностей учнів початкової школи на основі особистісно-орієнтованого підходу…………………………………………….37 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………………41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………………44 ДОДАТКИ……………………………………………………………………………….47
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Поняття «творчість» є загальним і всеохоплюючим, воно містить теологічні, філософські, мистецькі та психологічні аспекти. Воно формувалося протягом тривалого часу, змінювалося під впливом зміни суспільних відносин, і сьогодні існує кілька напрямків дослідження творчості. Психолог К. Платонов характеризує творчість як «мислення в його найвищій формі, яке виходить за межі необхідного для розв’язання задачі вже відомими способами» [4, 93]. Творчість визначається як продуктивна людська діяльність, здатна породжувати якісно нові матеріальні і духовні цінності суспільного значення; діяльність, результатом якої є створення нових матеріальних і духовних цінностей, що припускає наявність у суб’єкта здібностей, мотивів, знань і умінь, завдяки яким створюється продукт, що відрізняється новизною, оригінальністю, унікальністю [20, 520]. Творчі здібності забезпечують успіх людині у тих видах діяльності, де створюються нові предмети матеріальної та духовної культури, втілюються нові ідеї, робляться відкриття, винаходи. Як правило, ці здібності проявляються в умовах незначної кількості чи дефіциту інформації. С. Сисоєва виходить з розуміння творчих здібностей особистості, які утворюють категорію психології і характеризуються як психологічні особливості людини, від яких залежить набування знань, умінь і навичок. [15, 57]. До основних показників творчих здібностей відносить: інтерес до певного виду предметів або об’єктів і дій з ними; увага до певного кола об’єктів; внутрішня зосередженість і «неувага» до існуючого навколо; оригінальний підхід до стандартних завдань; намагання змінювати, реконструювати те, з чим доводиться зустрічатися.
Інші роботи з даної категорії: